دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اعلام کرد
شمیم خوش همدلی با تعامل ستادهای انتخاباتی اصولگرایان در مازندران/ وحدت رویه بی نظیر بین شورای ائتلاف و وحدت در مازندران
رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مازندران ستاد‌های انتخاباتی "شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی" و "شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی" را دو تشکل قوی و منسجم دانست که با تعامل آنها شمیم خوش اتحاد و وحدت بین نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران ایجاد شده است.

شمیم خوش همدلی با تعامل 2 ستاد انتخاباتی در شوراهای وحدت و ائتلاف مازندران

"دکتر سید علی ادیانی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری آوای خزر بیان کرد: شورای وحدت به نوعی یک گفتمان نوین در راستای اصول مندرج در قانون اساسی و اسناد بالادستی مربوط به نظام جمهوری اسلامی با رویکرد مردم‌داری و مردم‌محوری در سپهر سیاسی کشور است.

وی با عنایت به اینکه به‌طور طبیعی، ایام انتخابات یکی از بازه‌های زمانی حساس در کشور است، افزود: ترکیب این انتخابات نسبت به دوره‌های قبل کمی متفاوت است چرا که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری، شورای شهر و روستا، و انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم را در پیش داریم.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به جایگاه، رویکرد و مرام‌نامه شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این شورا از نخستین تشکل‌های سیاسی بوده که حمایت قاطع خویش را از دکتر رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام و ایشان را به حضور جدی دعوت کرده است.

سید علی ادیانی، با اشاره به اینکه ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی ساز و کارهای لازم را برای حضور در انتخابات پیش‌بینی کرده است، یادآور شد که ابلاغ روئسای تمامی ستاد‌ها صادر شده است و ستاد‌ها تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردند که به نوعی گام اول تشکل‌ها و ساز و کار انتخابات ریاست جمهوری رقم خورده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد‌های انتخاباتی "شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی" و "شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی" دو تشکل قوی و منسجم است که در این عرصه حضور دارند، ادامه داد: تعامل و وحدت رویه کامل و همدلی بین این دو تشکل وجود دارد که شمیم خوش اتحاد و وحدت بین نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران را ایجاد کرده است. این وحدت اختلافات و شکاف‌های سیاسی را تا حدودی کاهش داده است و می‌تواند در افزایش مشارکت نقش ویژه‌ای داشته باشد.

دکتر ادیانی شعار اصلی و کلیدی آقای دکتر رئیسی را "دولت مردمی، ایران قوی" عنوان و خاطرنشان کرد: دولت مردمی یعنی دولتی که برآمده از آرای مردم است و استمرار حکمرانی در دولت مردمی با پرهیز از رویه‌های اشرافی است که در همین راستا پرهیز از رویه‌هایی که در حقیقت حجاب‌ها و موانع متعددی را ایجاد کند؛ در سیاست‌های ابلاغی آقای دکتر رییسی نخواهید دید این به مفهوم این است که دولت بر پایه‌ی آرای مردم بوده و مردم در برنامه ریزی‌های کلان مدیریتی نقش دارند.

وی یکی از نکته‌های جدی در آسیب‌شناسی دولت‌های پس از انقلاب را در این دانست که معمولاً چه بسا رییس قوه مجریه با آرای بسیار بالایی انتخاب شده است اما ساز و کار‌هایی که در مسیر چهار سال یا هشت سال خودش تهیه کرده و ابزار‌ها و برنامه‌هایی که در طول مسیر دولت اول و دوم خودش در حقیقت رقم زده "مردم‌پایه" نبوده و بعضاً هم با منافع مردم و سبد درآمد مردم مغایرت داشته است.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت مردمی یعنی دولت در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در دوران قانونی خدمتگزاری خود (چهارساله یا هشت ساله) منافع و مصالح مردم را ملاک اصلی برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها قرار بدهد و دولت "ایران قوی" یعنی ایجاد ساز و کار‌هایی که ایران را در چشم کشور‌های بیگانه و از طرفی در اصلاح امور و جلب رضایت مردم مقتدر نشان بدهد.

این مسوول ادامه داد: از طرفی ابزار‌ها و ساز و کار‌هایی را باید دولت رقم بزند که در عرصه بین‌المللی با اقتدار و با گفتمان مقتدرانه روی میز مذاکره یا میز مربوط به دفاع از حقوق بین‌المللی ایران بنشیند؛ بنابراین ایران قوی در حوزه‌های مختلف مقتدرانه به تنظیم روابط بین‌المللی خودش می‌پردازد.

دکتر ادیانی با بیان اینکه اهداف اصلی ما این است که همه‌ی استان‌ها بالاترین رأی را به آقای رئیس بدهند، اظهار داشت: اما بنای ما بر این است؛ اولاً طوری عمل کنیم که اولاً مشارکت حداکثری در مازندران رقم بخورد این برای ما اصل و اساسی‌ترین امر مشارکت است، اما مهم‌تر انتخاب اصلح است که از نظر ما با حفظ احترام به همه‌ی کاندیدا‌هایی که صلاحیت‌شان مورد تایید شورای نگهبان واقع شد از میان این برادرانی که مورد تایید واقع شدند ما جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی را اصلح می‌دانیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مردم با اعتقاد راسخ‌تر نسبت به چهار سال قبل، رأی شانزده میلیون را به بیست و شش میلیون تبدیل کنند و من اعتقاد دارم با تجربه موفقی که ایشان بروز داده با اطمینان خاطر پای کار انتخابات آقای رییسی آمدیم و آنچه وظیفه ماست هم انشاا... انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار