دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

به گزارش  آوای خزر،به نقل از شهرنوشت، سیدسعید راد با اعلام این که نصب برچسب قیمت، علاوه بر آگاهی دادن به مصرف‌کننده در رابطه با قیمت و دادن قدرت انتخاب به وی از طریق مقایسه کالای مورد نظر با محصولات مشابه، می‌تواند در کاهش تخلفات احتمالی واحدهای صنفی نیز مؤثر باشد، افزود: به همین دلیل، این مهم یکی از اصول و ضوابطی است که تمامی غرفه‌داران میادین میوه و تره‌بار، موظف هستند آن را دقیقاً رعایت کنند.

وی با اشاره به این که نصب برچسب قیمت، علاوه بر روان‌سازی جریان توزیع، در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: اعتقاد داریم، عدم نصب برچسب قیمت، به نحوی نادیده انگاشتن حقوق مصرف‌کننده است؛ از این رو نه‌تنها به عنوان یک وظیفه سازمانی، بلکه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی، خود را ملزم به احترام به حقوق مصرف‌کنندگان می‌دانیم که این موضوع یکی از مصادیق مهم آن است.

راد با بیان این که یکی از دلایل و عوامل استقبال روزافزون از میادین میوه و تره‌بار، شفافیت در قبال شهروندان و احترام به حقوق مشتریان از طریق قانونمند کردن فرآیند خرید و فروش محصولات در این مراکز خدماتی است، تصریح کرد: معتقد هستیم برخورداری از حق اطلاع از قیمت کالا قبل از خرید، از حقوق ابتدایی و بدیهی مصرف‌کنندگان است و بر همین اساس، رعایت دقیق این حق را تکلیف خود می‌دانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پایان با تأکید بر این که تمام غرفه‌های موجود در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره‌بار از جمله غرفه‌های میوه، محصولات فرنگی، مواد پروتئینی، کالاهای بازرگانی و سایر مایحتاج مصرفی شهروندان، موظف هستند قیمت فروش را در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار دهند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا سازمان مدیریت میادین را به عنوان سازمان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، به الگوی احترام به مشتری و مشتری‌مداری تبدیل کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار