دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
با سفر رییس کمیته فوتسال و رایزنی و هماهنگی صورت گرفته داخلی و بین‌المللی و در صورت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ خواهد شد.

به گزارش آوای خزر،مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان آغاز شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه‌ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی درنظر گرفته و ای اف سی هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل شروع مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش‌روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و در راستای بهره‌برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر ۲۰سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران ای اف‌ سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه‌ مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می‌شود.

با توجه به درخواست مشابه برخی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: