دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
معاونت فضای مجازی همزمان با شبکه آموزش سیما برنامه‌های آموزش دروس مقاطع تحصیلی مختلف را زنده پخش می‌کند.

به گزارش آوای خزر، مسئول قرارگاه رسانه‌ای و سرپرست اداره کل راهبری اپراتور‌های معاونت فضای مجازی درباره فعالیت اخیر شبکه شیران گفت: پخش این برنامه طبق جدول زمانبندی و در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم است و همه دروس با آموزش معلمان مدارس و طبق برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش صورت می‌پذیرد و همه معلمان توسط این وزارتخانه انتخاب شدند.
محمد مهدی خاموشیان افزود: برنامه آموزشی شبکه شیران هر روز طبق جداول از پیش تعیین شده از ۸ صبح تا ۱۷ به صورت زنده پخش می‌شود. البته این شبکه برنامه‌های پخش شده را تکرار می‌کند تا دانش آموزانی که موفق به تماشا نشدند برنامه را دوباره مشاهده کنند.
سرپرست اداره کل راهبری اپراتور‌ها اضافه کرد: مخاطبان در سامانه تلوبیون می‌توانند شبکه شیران را تماشا کنند و از طریق کچاپ و یا آرشیو برنامه‌ها به این محتوا دسترسی داشته باشند؛ حتی در تلوبیون، شبکه شیران در ویترین قرار دارد و برای پنج میلیون کاربر اعلان (نوتیفیکیشن) ارسال شده است.
مسئول قرارگاه رسانه‌ای معاونت فضای مجازی ادامه داد: از ماموریت‌های شبکه شیران حضور در تمام عرصه‌های مهم و خاص مانند اینگونه برنامه هاست و شبکه شیران به صورت ۲۴ ساعته درحال پخش برنامه است.
وی افزود: آرشیو تلوبیون به دو صورت انجام می‌شود یکی آرشیو ساعتی یا همان کچاپ که در هر دقیقه برنامه‌های صداوسیما را بصورت اتوماتیک برش داده و ارشیو می‌کند و دیگری آرشیو محتوایی برنامه‌ها که براساس محتوا آرشیو می‌شوند مثل یکی از سریال‌های پر مخاطب شبکه دو که اول و آخر سریال کات می‌شود و بعد برایش صفحه ایجاد می‌شود. همچنین برنامه‌های دیگری مثل خندوانه و دورهمی که مخاطب بیشتری دارد هم به همین شکل آرشیو می‌شوند.
خاموشیان سرپرست اداره کل راهبری اپراتور‌ها اظهار داشت: کار تشخیص اینکه کدام برنامه بیشترین مخاطب را دارد به تشخیص دیتا، یا جستجو در گوگل و از طریق همکاران متخصص انجام می‌شود.
او ادامه داد: این روز‌ها بحث آموزش از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به همین خاطر روی تلوبیون صفحه‌ای به نام "مدرسه تلویزیونی" قرار گرفته است که براساس محتوا‌های دسته بندی شده مطالب آموزشی را ارائه می‌دهد.
خاموشیان اضافه کرد: برای تمام کاربرانی که از نرم افزار اندروید استفاده می‌کنند و اپلیکیشن تلوبیون را نصب کرده اند نوتیفیکیشن (اعلان) ارسال شده است که می‌توانند برنامه‌های درحال تدریس هر مقطع را از شبکه شیران مشاهده کنند.
آماری که در تلوبیون وجود دارد نشان می‌دهد برخی محتوایی که بارگذاری شده تا حدود ۱۰هزار بار دیده شده است.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار