دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
نماینده مردم نکا، بهشهر، گلوگاه خطاب به منتقدان:+عکس
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه، خطاب به منتقدان خود گفت: این‌دوره مثل مجلس نهم نیستم و قطعا پاسخ میدهم، درباره سد گلورد هم باید بگویم که سن برخی‎ از منتقدان به زمان آغاز پروژه سد گلورد نمی‌خورد.
به گزارش آوای خزر، احمدعلی مقیمی چهارشنبه شب در نشست صمیمی با مردم بهشهر که با هدف ارائه گزارش عملکرد چهارساله ایشان در مجلس شورای اسلامی در حسینیه قتلگاه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در این جلسه تحلیلی کوتاه از وضعیت داخلی و خارجی، گزارش مختصری از عملکرد چهارساله و تقدیر از جانبازان و ایثارگران مدافع حرم حضرت زینب (س) را داریم، اظهار داشت: بار سنگین امانت را مقتدرانه به ما سپرده‌اند و این بار سنگین را چه بخواهیم و چه نخواهیم باید به صاحب اصلی آن برسانیم، اگر غیر از این باشد شاید بعدا مورد مواخذه قرار بگیریم.
وی با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های مومن حرکت در بستر زمان، زمان‎شناسی و فرصت‎شناسی است، تصریح کرد: اگر مومن تحلیلی بر اطراف خود نداشته باشد، نمی تواند چگونگی مقابله با توطئه های دشمن را بیابد، مومن باید در وسط صحنه حاضر باشد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دست شما پیروز شد، افزود: هر فردی نگاه و تحلیلی به این انقلاب داشت؛ یکی گفت: زلزله سیاسی است، یکی گفت: "ساختار هندسی قرن را بهم ریخت"، یکی گفت: "معجزه قرن بود"، اما امام ما گفت: "انفجار نور بود" و این انفجار نور شعاعش همه‌گیر شد و بیداری اسلامی در توده های مردم تحقق پیدا کرد.
دکتر مقیمی درباره رویکردهای تقابلی، بازدارنده و فروپاشی از درون که توسط دشمن علیه ایران انجام شده است، خاطرنشان کرد: فروپاشی از درون، همان جنگ نرم است، که پیرو آن مقام معظم رهبری نیز هشداری درباره ناتوی فرهنگی داده‌اند و البته دشمن نیز با یک ملت مقاوم، بصیر، بیدار و شسکت‌ناپذیر روبه‎رو است.
وی با بیان اینکه نسخه دانشکده ایران شناسی ایران در آمریکا رویکرد تعامل‌گرایانه است، افزود: آنها سعی کردند تا با شیوه نفوذ و از راه دیپلماسی وارد کشور شوند و بهترین فرصت را نیز در زمان مذاکره و پس از آن دانستند.
مقیمی با اشاره به اینکه در سال 94 سه رویداد مهم داریم که بخشی از آن را گذراندیم یا در حال گذراندن هستیم و بخشی از آن هنوز نیامده است، گفت: یکی از آنها مذاکرات هسته ای است و ما سه تعهد داریم و برای انجام آنها باید راکتور نداشته باشیم، 14 هزار سانتریفیوژ را هم بدهیم، از ۱۰ هزار کیلو اورانیوم، ۹۷۰۰ کیلوگرم را بفرستیم برود و اگر این سه قلم را انجام بدهیم؛ 42.5 میلیارد دلار یعنی 130 هزار میلیارد تومان (سه برابر بودجه عمرانی کشور) باید هزینه کنیم، لذا اینکه نماینده شما به پشتیبانی شما برجام را امضا نمی‌زند، به شما تعهد دارد، با همان فرمولی که حضرت آقا گفتند ما نیز با آن مصداق و معیار موافقیم.
وی با بیان اینکه حضرت آقا در سال ۹۲ با یک نرمش قهرمانانه مذاکرات هسته ای را پذیرفت، اما متذکر شد که اینها حیله گر هستند، خاطرنشان کرد: هم امام و هم رهبر ما گفت که مذاکره با آمریکا ممنوع است؛ مگر با انجام مذاکرات، آمریکا شیطان بزرگ بودنش و تروریست به‌ذات بودنش را رویگردان شد؟ مگر سرمایه‌های بلوکه شده ما را برگرداند؟ مگر امام (ره) نگفت که او شیطان بزرگ است؟
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا با ما مذاکره میکند، امضا میزند اما وزیر خزانه‎داری، وزیر خارجه، مجلس و اوباما هر کدام یک چیزی می گویند، نفوذ در گذشته بیشتر امنیتی بود، نقطه به نقطه بود، اما اکنون در لایه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی وارد میشود، دشمن پیچیده شد، تاکتیک‌های به‌روز دارد و از تجربیات خوبی استفاده می‌کند، دنبال رخنه در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های دولت و مجلس و قوه قضائیه است.
مقیمی بار دیگر بر مسأله نفوذ اشاره و اظهار داشت: نفوذ یعنی اینکه در شهر شما یک مراسم شهرستانی برای 9 دی برگزار می‎کنند، اما هیچ‎یک از فرمانداران و معاونان و بخشداران سه شهرستان شما شرکت نمی‌کنند، استاندار باید بفهمد در چنین شرایطی نباید جلسه بگذارد و مسئولان شما در شهر دیگری به جلسه دعوت شوند، شما آن‌وقت به عمرسعد و کسانی که دل در گرو یزید و شمر قرار می‎دهند ایراد می‌گیرید؟ آنها که قیمتشان بالاتر بود، آنها برای ملک «ری» و ۳۰ هزار درهم حسین (ع) را کشتند، ما برای یک پست بخشداری و فرمانداری و معاون استانداری و ... مردم را فروختیم.
وی همچنین درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند شعار «مرگ بر آمریکا» را باید حذف کنیم، افزود: «مرگ بر آمریکا» اقتدار و نفوذ ما را در منطقه و هویت حسینی (ع) ما را ترسیم می کند، برآمده از انقلاب و هویت ما است، عده‎ای فکر میکنند چون نسلها در حال عوض شدن هستند؛ باید این شعارها کنار گذاشته شوند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور، از افراد مجرب خواست تا برنامه پنجم و نقاط ضعف و قوت آن را ببینند و نظرات خود را اعلام کنند تا در برنامه ششم به کار گرفته شود.
وی با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، گفت: دو نگاه نسبت به مجلس خبرگان رهبری وجود دارد، برخی‎ها آن را کم اهمیت جلوه داده و می‎گویند مهم نیست زیرا سالی دوبار جلسه برگزار می‎کنند، اما نگاه دوم از اهمیت خبرگان میگوید؛ درست است که سالی دوبار جلسه برگزار میشود اما در حقیقیت کلید آینده است، رهبر را انتخاب می کند، کلید چگونگی حرکت کشور در دست خبرگان است.
دکتر مقیمی با اشاره به نظراتی که درباره ولایت فقیه و رهبری داده می‎شود، گفت: برخیها می‌گویند دوران ولایت فقیه گذشت و این دنیای سکولار، بازار مکاره، دارای فناوری و صنعت ... را نمی‌توان با ولایت فقیه پیش برد، این گروه معتقدند که مدت حضور رهبر در این مقام را باید مدت‌دار کنیم مثلا 5 ساله و 7 ساله و یا اینکه آن را شورایی کنیم، در حالی که ولایت فقیه همان ولایت امیرمومنان (ع) و پیامبر(ص) است، ولی فقیه جانشین عام امام زمان (عج) است.
وی درباره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز مهم است و همه افرادی که حضور یافتند به اندازه ظرفیت خود آمدند و قابل سپاسگزاری و تقدیر است، اما در این راه با تخریب و توهین و افترا و بداخلاقی موافق نیستیم.
عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به بداخلاقی‌هایی که در فضای مجازی نسبت به خودش انجام می‌شود، بیان کرد: آنها را نصیحت میکنم که این دوره مثل مجلس نهم نیستم و قطعا پاسخ میدهم.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در پاسخ به برخی از اظهارنظرها درباره پروژه‎های عمرانی مانند ساخت سد (گلورد)، شهرک صنعتی، پالایشگاه نفت و تله کابین در این حوزه انتخابیه، خطاب به فرد مورد نظر گفت: اما سن برخی‎ها به زمان آغاز پروژه سدسازی نمی‌خورد، در سد که گفتید ما درست کردیم؛ آن زمانی که به من تحویل دادید 12 تا 17 درصد پیشرفت داشت آنهم پس از ۴۲ سال، اما از زمان حضورم تا کنون بیش از 73 درصد دیگر به این پروژه اضافه شد، یعنی بیش از 90 درصد پیشرفت داریم.
دکتر مقیمی درباره پالایشگاه نفت در مازندران (بهشهر) نیز به مخاطب خود گفت: سال 80 موافقت اصولی را از ثبت شرکتها گرفتیم، سال 90 در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران مجوز دولت صادر شد و در سال 91 تازه به ما مجوز دادند، زمینی که ابتدا برای پالایشگاه انتخاب شده بود را نپذیرفتید و مجبور شدیم که 36 هکتار زمین خوب کشاورزی را بخریم تا شما به ما مجوز بدهید.
وی با اشاره به احداث جاده دریای بهشهر به بندرامیرآباد که مورد مطالبه همه مردم است، گفت: "ترمیم، بازسازی و بهسازی جاده دریای بهشهر بلامانع است"، این مصوبه دولت است و احداث چنین جاده‎ای را از طریق میانکاله بلامانع اعلام کرده است.
دکتر مقیمی ادامه داد: برخی میگویند که بندرامیرآباد را احداث کردند، سال 87 که این بندر را به ما تحویل دادید یک کارخانه و سه اسکله و میزان تخلیه و بارگیری سالانه ۵۰۰ تن داشت، الان 20 کارخانه و ۱۵ اسکله با ظرفیت 3 میلیون و 600 تن تخلیه و بارگیری دارد، یک بانک و آزمایشگاه نداشت اما اکنون در این زمینه ها خودکفاست.
عضو مجلس شورای اسلامی درباره شهرک صنعتی بهشهر گفت: این شهرک در سال ۸۷ تنها 41 واحد داشت اما امروز 88 واحد دارد که ۵۴ واحد آن فعال هستند، زیرساخت گاز و آب و برق و آسفالت نبود اما این مشکلات نیز رفع شد.
دکتر مقیمی درباره تله کابین بهشهر نیز اظهار داشت: این پروژه دو بخش داشت؛ یکی مجوز بود که نمی دادند و دیگری بخش ساخت بود، شرکت فرانسوی می خواست بسازد اما به تحریم‌ها برخورد کردیم آنها رفتند، اکنون چند درخواست داخلی داریم که باید بررسی شود.
وی به مخاطب مورد نظر خود، اظهار داشت: آن موقعی که تصمیم گرفته شد تا آب خزر را به جنوب انتقال دهند و فاجعه زیست‎محیطی اتفاق می‌ا‌فتاد؛ چرا شما حرف نزدید؟ چرا مصاحبه نکردید؟ تنها نماینده‌ای که حرف زد، بردار کوچک شما بود.
دکتر مقیمی بیان داشت: در سال ۸۷ ارزش افزوده بهشهر ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود، اما از ابتدای فروردین تا پایان آبان‌ماه امسال، در سال رکود و عدم نقدینگی، ارزش افزوده به ۱۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان رسیده است که با توجه به شاخصه‌های جمعیتی در بهشهر، خلیل‌شهر، رستمکلا و دهیاری‎ها توزیع شد.
 به گزارش آوای خزر در پایان مراسم از جانبازان و ایثارگران مدافعان حرم حضرت زینب (س)، شامل حاج خلیل انتظاری، حاج سید جواد حسینی و حاج احمد یخکشی تقدیر شد.


































































انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
در اين نامزدها مقيمي از همه بهتر و اصلح تره ، خواهشا اطلاع رساني كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
لبيك يا مقيمي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
ته درد ودل بلارم برار *عکاس حر فه ای ازخواص عکس میگره
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار