دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن اعلام کرد
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن مازندران از ورود جهادگران بسیجی در حوزه صنعت و معدن خبر داد و گفت: 3 هزار نفر از جامعه مهندسین مازندران داوطلبانه جذب سازمان بسیج صنعت و معدن این استان شدند.
به گزارش آوای خزر از ساری، هادی عسگری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مستقل‎شدن بسیج صنعت و معدن از بسیج مهندسین در سال 93 برای ورود تخصصی‎تر به حوزه صنعت و معدن و انگیزه بیشتر برای مهندسان هم‎گروه، اظهار داشت: این فعالیت‎ها توسط 16 رده با هدف آسیب‌شناسی و در حد توان، احیای واحدهای صنعتی است.
وی افزود: مشارکت فعال در تشکل‎های صنعتی، ارائه خدمات علمی، بهره‎گیری از توانایی مهندسان در پدافند غیرعامل، ارتقای وضعیت صنعتی نسبت به وضع موجود، کمک به افزایش منابع استراتژیک استان و کمک به خوشه‌های صنعتی، از اهداف سازمان بسیج صنعت و معدن است.
مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن با بیان اینکه ورود به عرصه صنعتی را از سال آینده به صورت تخصصی‎تر ادامه می‎دهیم و بستر این کار باید انجام شود، گفت: گروه جهادی در حوزه صنعت و معدن متشکل از مهندسین صنایع، اساتید دانشگاهی و حتی حسابدار، بازاری و طراح است و به برخی از واحدها که خود نیز تمایل به حضور این گروه داشتند؛ وارد شدیم.
عسگری تصریح کرد: تاکنون 6 گروه صنعتی تشکیل شد و بیش از 3 هزار مهندس نیز جذب این گروه شدند که بسیاری از آنها اعضای کانون مهندسین هستند.
وی با بیان اینکه گروه جهادی صنعت، تاکنون در 90 واحد صنعتی وارد شده است که نیمه‎کاره یا غیرفعال هستند،  گفت: تا حدودی به آسیب‎شناسایی این واحدها پرداختیم؛ برخی مدیران همکاری خوبی دارند و علت مشکلات را بیان می‌کنند اما برخی‌ها نیز تمایلی به بیان واقعیت‌ها ندارند.
مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن با تأکید بر اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه باید کاربردی شود، اظهار داشت: کمتر دیده می‎شود که مدیر یک شرکت صنعتی بخواهد از کمک دانشگاه‎های علم و صنعت برای حل مشکلات یا آغاز فعالیت‎های خود کمک بگیرد و هنوز فرهنگ تعامل بین دانشگاه و صنعت به معنای واقعی اتفاق نیفتاده است و این رابطه را در عمل و اجرا نمی‎بینیم.
عسگری بیان کرد: حرف ما این است که یک سازمانی تشکیل شده که نیروهای متخصصی در حوزه صنعت دارد و گروه جهاد صنعتی را نیز راه‌اندازی کرده است و اعضای این گروه، از متخصصان صنعت، حقوقی، حسابدار و فنی هستند و می‎خواهند واحدهای صنعتی را عارضه‎یابی کنند تا اگر نقصی در تولید و اشتغال دارند، حل شود و یا در برخی ساخت و سازها مانند مسکن محرومان، پیشنهاداتی برای کاهش هزینه‎ها و استحکام بنا ارائه می‎دهند.
وی ادامه داد: البته ما ادعا نمی‎کنیم که می‎توانیم این مشکلات را به صورت صد در صدی حل کنیم اما با ظرفیت‎هایی که داریم، می‎توانیم بخشی از موانع را با کمک خودِ مدیران حل کنیم.
وی از موفقیت آقای مهدی حسنی مدیر کانون بسیج صنعت و معدن بهشهر خبر داد و گفت: ایشان کارشناس ارشد صنایع هستند و امروز نیز در تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.
عسگری از برگزاری همایش سالانه بسیج، صنعت ،معدن خبر داد که صبح فردا در سالن همایش بانک ملی مازندران برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن مازندران بیان کرد: این همایش با یاد «شهید اسماعیل خانزاده» از شهدای مدافع حرم مازندران برگزار می‎شود و دلیل انتخاب نام ایشان نیز، تعامل خوبی بوده که با سازمان بسیج صنعت و معدن داشته است.
انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: