دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد.

به گزارش آوای خزر، "سجاد افشار منش" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: متاسفانه قاتل در خردادماه سال گذشته پس از شنیدن در خواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه (همسر به اصطلاح آینده خود) حمله می کند و در یک اقدام هولناک پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می شوند

وی ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد سال ۱۳۷۱ بوده از محل جرم متواری می شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می یابند.

این مقام قضایی با بیان اینکه بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد ادامه داد: متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه گنج بازداشت شد.

به گزارش آوای خزر و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادستان شهرستان قلعه گنج گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد./ایسنا

انتهای پیام/1000
برچسب ها: بازداشت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها