دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
لوکاس واسکز ستاره رئال مادرید، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌داند ولی می‌گوید نمی‌تواند از بین آنها یک نفر را به عنوان بهترین انتخاب کند.

به گزارش آوای خزر، لوکاس واسکز، وینگر رئال مادرید می‌گوید کریستیانو و رونالدو بدون شک بهترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند. واسکز که در طول دوران فوتبالی خود تنها پیراهن رئال مادرید را به تن کرده سالها در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی بوده و در ال‌کلاسیکوهای مختلف هم بارها با مسی روبرو شده است. واسکز در یک پرسش و پاسخ با وبسایت  بلیچر ریپورت می‌گوید مسی و رونالدو بهترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند ولی وقتی از او خواسته می‌شود یکی از آنها را به عنوان بهترین فوتبالیست انتخاب کند می‌گوید قادر به چنین کاری نیست.

 

 

واسکز در این باره گفت:" مسی و رونالدو بهترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند. هر دوی آنها بازیکنان خارق‌العاده‌ای هستند و کارشان تاریخسازی است. سالهای سال باید بگذرد تا بازیکنانی مثل آنها ظاهر شوند".

 

واسکز که سالها با رونالدو همبازی بوده توضیح می‌دهد که خصوصیت پرتلاش او چطور باعث می‌شود همبازی‌هایش هم در کنار او پیشرفت کنند. واسکز در این باره گفت:" رونالدو یک حرفه‌ای واقعی است و از خودش همیشه بالاترین انتظار را دارد و از هم‌تیمی‌هایش هم همینطور. رونالدو به این ترتیب کاری می‌کند که کل تیم همیشه در اوج توانایی خود باشد".

 

واسکز در ادامه صحبتهایش به گل استثنایی رونالدو به یوونتوس در سال 2018 که با پیراهن رئال مادرید زده شد اشاره کرده و گفت:" من دیدم که کارواخال توپ را سانتر کرده، توپ داشت به منطقه‌ای می‌آمد که من آنجا حضور داشتم و ناگهان دیدم دو پا به هوا بلند شده ... تازه فهمیدم آن پاها متعلق به کریستیانو است. عجب گل محشری زد. من که از تماشای آن صحنه بی‌اندازه لذت بردم".

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: