دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

به گزارش آوای خزر، مردی که در نروژ سکونت دارد، چند روز قبل ادعا کرد می‌تواند مبلغی از پول ‏شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو بازیکن استقلال را پرداخت کند و اعتماد مسئولان باشگاه را ‏گرفت. او حتی دو رسید پرداخت پول به حساب خارجی‌های استقلال را نیز برای مدیرعامل ‏این باشگاه ارسال کرد اما خیلی سریع مشخص شد که این رسیدها جعلی است و هیچ پولی به ‏حساب بانکی میلیچ و دیاباته واریز نشده است!

این هوادار نروژ نشین اما چگونه به مدیران ‏باشگاه استقلال وصل شد؟ ماجرا از این قرار است که یک خبرنگار استقلالی که مدت‌ها است در ‏فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای علیه مدیران قبلی داشت، حالا با روی کار آمدن سعادتمند و ‏البته نزدیکی برخی دوستانش به این مدیر هوادار نروژی را به او وصل کرد. ‏این مرد در مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشت، اعتماد آنها را جلب کرد و وقتی فیش ‏واریزی به حساب میلیچ و دیاباته را برای سعادتمند فرستاد دعای خیر او را بدرقه کرد اما ‏خیلی سریع مشخص شد این واریزی جعلی بوده است. نکته قابل توجه اما این است که این فرد ‏در گذشته نیز یک‌بار دیگر باماجرای مشابه مدیران استقلال را سر کار گذاشته است.

در پایان ‏لیگ هفدهم و زمانی که استقلالی‌ها مشغول  تأمین منابع مالی برای تمدید قرارداد با جپاروف ‏بودند این فرد مدعی شد که 130‌هزار دلار به حساب این بازیکن پول پرداخت کرده است در ‏حالی که‌هافبک ازبکستانی باشگاه استقلال با سندی که برای مدیران باشگاه فرستاد ثابت کرد ‏تنها 13 دلار به حساب او پول واریز شده است. اما آنچه در این مدت هرگز رسانه‌ای نشد این ‏است که این فرد که در نروژ زندگی می‌کند دقیقا همین کار را در دوران مدیریتی امیرحسین ‏فتحی هم انجام داده و دردسری بزرگ برای استقلال ایجاد کرده بود.

فصل قبل که جپاروف ‏مدیران استقلال را بابت طلب 137‌هزار دلاری‌اش تهدید به شکایت کرده بود،  دوباره این ‏فرد جلو آمد و گفت حاضر است 30‌هزار دلار این طلب را پرداخت کند تا موقتا از شکایت او ‏جلوگیری کند. این فرد خارج نشین دو فیش واریزی 15‌هزار دلاری را برای امیرحسین فتحی ‏فرستاد که البته جعلی بود و امیرحسین فتحی ناچار شد 30‌هزار دلار جپاروف را فراهم و به ‏حساب او واریز کند. با این شرایط این فرد دومین بار است که با ادعای واریز پول سند جعلی ‏در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار می‌دهد و باشگاه را دچار چنین مشکلاتی می‌کند.‏/شهروند

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: