دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای درباره فعالیت‌های سازمان اقتصادی فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد. سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «طرح تشکیل سازمان اقتصادی فوتبال ایران به‌عنوان یکی از موضوعات مهم همواره مورد توجه فدراسیون فوتبال بوده است.

به گزارش آوای خزر،در تاریخ نوزدهم اسفندماه سال ۹۷ با پیشنهاد هیئت‌رئیسه در مجمع عمومی طرح مذکور به تصویب عالی‌ترین رکن تصمیم‌گیری؛ یعنی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رسید و در نهایت در تاریخ هفتم مردادماه سال ۹۸ با پیشنهاد هیئت‌رئیسه فدراسیون و صدور ابلاغ رئیس وقت فدراسیون، محمدصادق درودگر که سابقه عضویت در هیئت‌رئیسه سازمان لیگ و مدیر بازاریابی این سازمان را دارد، به ریاست این سازمان جدیدالتأسیس منصوب شدند.
بر اساس مصوبه مجمع عمومی و هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، افزایش دامنه فعالیت‌های اقتصادی فوتبال نیاز به ایجاد چارچوب حقوقی و قانونی جدیدی داشت. این چارچوب طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران در حدود تشکیل شرکت‌ها و قانون تجارت به طور شفافی مشخص شده است. 
ازاین‌رو، سازمان اقتصادی فوتبال به منظور تحقق خواسته‌های قانونی و اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حوزه‌های اقتصادی و بازاریابی در قالب یک مؤسسه غیرتجاری، در تاریخ هفدهم مهرماه سال ۹۸  ثبت شد که هیچ‌یک از اعضای آن دارای هیچ سهمی از این سازمان نبودند؛ اما به علت بررسی موضوع در سیر فعالیت سازمان اقتصادی و نیاز به درج شخصیت حقوقی این سازمان در اساسنامه فدراسیون، رئیس سازمان اقتصادی تقاضای اصلاح نام این سازمان با کمیته بازاریابی را در اساسنامه فدراسیون فوتبال مطرح کردند. لازم به ذکر است این سازمان تاکنون هیچ فعالیت اقتصادی مجزایی انجام نداده و تنها پیرو وظیفه ذاتی خود مجری و توسعه‌دهنده فعالیت‌های اقتصادی و بازاریابی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران بوده و تمام قراردادها توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد شده است.
لذا به نظر می‌رسد مطالب درج‌شده با برداشت‌ها و اطلاعات نادرستی که در اختیار نویسنده قرار گرفته، منتشر شده که تصویر نادرستی را به خواننده مطلب ارائه می‌دهد. طبیعی است که با توجه به اثرات مثبت و تلاش‌های مؤثر سازمان اقتصادی، این سازمان کماکان با قدرت بیشتر و تقویت لازم به فعالیت‌های اقتصادی برای کسب منابع پایدار درآمدی در این فدراسیون مشغول به فعالیت خواهد بود».

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار