دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
علیرضا دبیر که حالا عمر مدیریتش در فدراسیون کشتی وارد 10ماهگی شده، از تعویق المپیک استقبال چندانی نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد این تعویق یک‌ساله به فرصتی برای او تبدیل شده تا چارچوب‌های جدیدی را برای حضور کشتی‌گیران و مربیان در تیم‌های ملی مشخص کند.

به گزارش آوای خزر، رئیس فدراسیون کشتی برای نخستین‌بار در دوره مدیریت خود دیروز در یک نشست خبری مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از برنامه‌های این فدراسیون برای قانونمندکردن انتخاب ملی‌پوشان کشتی در المپیک توکیو خبر داد: «در آمریکا و روسیه کسی به جز راه انتخابی با سبک دیگری به تیم‌ملی نمی‌رسد. ما هم قصد داریم امسال انتخابی بگذاریم و تا یک‌ماه آینده این چرخه مشخص می‌شود.

من معتقدم حسن یزدانی هم باید انتخابی شرکت کند و سپس به مسابقات برود.» از سوی دیگر، علیرضا دبیر سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را از حضور در لیگ‌برتر به عنوان سرمربی منع کرده تا تمام تمرکز آنها روی برنامه‌های تیم‌ملی باشد. علیرضا دبیر معتقد است عقب‌افتادن المپیک را به هیچ‌وجه نمی‌توان به سود کشتی ایران دانست: «آنهایى که مى‌گویند تعویق المپیک به سود کشتى ایران شده، مى‌خواهند بار روى دوش فدراسیون بگذارند.

می‌گویند علیرضا کریمى مصدوم بوده و حالا مى‌تواند به المپیک برسد. ما محمدحسین محمدیان را داشتیم و الان هم کریمى برگردد، براى رفتن به المپیک باید با محمدیان کشتى بگیرد، یا اینکه مى‌گویند حسن یزدانى آماده‌تر مى‌شود. خب تیلور آمریکایى هم تازه از مصدومیت برگشته و مى‌تواند آماده‌تر شود. از سوى دیگر، این را درنظر بگیرید علیرضا نجاتى که در کشتى فرنگى شانس مدال دارد، باید یک‌سال بیشتر خودش را سر وزن نگه دارد.»

رئیس فدراسیون کشتی صحبت‌های خود را با تمجید از کارلوس کی‌روش‌، سرمربی تیم‌ملی فوتبال این‌گونه به پایان برد: «کی‌روش می‌گفت وقتی من بروم و شما جایگاه فوتبال‌تان را ببینید، کار مرا متوجه می‌شوید. امیدوارم من بعد از اینکه می‌روم، مجبور نشوم این حرف‌ها را تکرار کنم.»/شهروند

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها