دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
اکثر خانم ها به خاطر وجود لکه های روی صورت خرید بهترین کرم لایه برداری پوست یکی از دغدغه اصلی آن ها می باشد. معمولاً در دوران نوجوانی خانم ها با جوش های صورت روبه رو می شود که بعدها اثرات جوش با ایجاد لک روی صورت باقی می ماند

آوای خزر/ در این مواقع، بهترین گزینه برای رفع آن استفاده از کرم لایه برداری پوست است. کرم های لایه بردار با حذف لایه های رویی باعث جوان تر و  شادابی پوست می شود .جای جوش هم با حذف لایه پوستی از بین می رود و به این طریق یک پوست صاف شکل می گیرد. به همین خاطر، یکی از نیاز اساسی خانم ها خرید کرم لایه بردار خوب است. البته لازم به ذکر است  برای انتخاب بهترین کرم لایه بردار پوست میتوانید .

در صورتی که به دنبال بهترین کرم لایه بردار پوست هستید، ما را در این مقاله همراهی کنید. هدف از ارائه مقاله بررسی یکسری نکات مهم است که پیشنهاد می کنیم خانم های عزیز در هنگام خرید کرم لایه بردار به این نکات دقت کنند تا بتوانند متناسب با شرایط پوستی شان بهترین انتخاب را داشته باشند.

چرا پوست ما به لایه بردار نیاز دارد؟

دلیل این که پوست به لایه بردار نیاز دارد این است که بعد از مدتی سلول های مرده بر روی سطح پوست جای می گیرد و باید سلول های زنده جای آنها را بگیرد و به همین خاطر، لایه بردار باعث حذف سلول های مرده از روی پوست شده تا سلول های زنده بتوانند رشد کنند و باعث جوان تر شدن ظاهر پوست می شود.

لایه برداری به روش های مختلف انجام می شود که ساده ترین روش آن استفاده از کرم لایه بردار است.

بنابراین اگر احساس می کنید، پوست صورت شما نیاز به لایه برداری دارد، به دنبال یک کرم لایه بردار خوب باشید.

قبل از خرید کرم لایه بردار جنس پوست خود را بشناسید.

برای انتخاب بهترین کرم لایه بردار پوست باید جنس پوست خود را بشناسید تا با توجه به شرایط پوستی کرم مورد نظر را انتخاب کنید. همانطور که می دانید، همه محصولات آرایشی و بهداشتی متناسب با انواع پوست ها دسته بندی شدند. کرم لایه بردار هم در انواع مختلف متناسب با هر نوع پوستی در بازار وجود دارد.

پوست های چرب برای لایه برداری باید بدانند:

در صورتی که پوست شما چرب است و برای لایه برداری می خواهید اقدام کنید بهتر است بیشتر از یکبار در هفته از کرم لایه بردار استفاده نکنید. چرا که استفاده بیش از اندازه لایه بردار باعث می شود، غده های چربی بر روی پوست شما ایجاد شده و در نتیجه شرایط جوش های صورت شما بدتر شود.

نحوه استفاده پوست های نرمال از کرم لایه بردار

اگر پوست نرمالی دارید برای استفاده از کرم لایه بردار از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و دستمال با کرم لایه بردار آغشته کرده و بر روی پوست خود بمالید. بهتر است برای اثرگذاری حدود ۱۰ ثانیه صورت خود را همراه با کرم ماساژ دهید. این چنین باعث می شود، کرم لایه بردار اثر گذاری بهتری بر روی پوست شما داشته باشد.

پوست های خشک و حساس برای لایه برداری دقت بیشتری داشته باشند.

به دلیل حساسیت بیشتر پوست های خشک لازم است برای لایه‌برداری مراقبت بیشتری  در نظر داشته باشید. همچنین دقت کنید برای خرید لایه بردار کرم هایی که ضعیف تر هستند را انتخاب کنید. چرا که پوست شما تنها نیاز دارد سلول های مرده روی سطح پوست برداشته شود. هرگز فراموش نکنید، قبل از استفاده، پوست خود را با یک کرم مرطوب کننده آغشته کنید و سپس می توانید لایه بردار همراه با ماساژ دادن پوست استفاده نمایید.

 انتخاب کرم برای پوست های ترکیبی

پوست های ترکیبی قسمتی از پوست صورت شان چرب و قسمت دیگر خشک است. این نوع پوست به شکل حروف T می باشد. یعنی قسمت پیشانی، بینی و چانه را پوست چرب تشکیل می‌دهد اما دیگر نقاط مانند لب ها و اطراف  چشم خشک است. بنابراین برای انتخاب کرم لایه بردار باید هر دو شرایط چرب و خشک بودن پوست را در نظر گرفت و کرمی انتخاب کرد که متناسب با هر دو شرایط باشد.

 پیشنهاد می کنیم برای خرید پوست های ترکیبی از لایه بردار های مکانی که بسیار ملایم هستند، مانند اسکراب ها استفاده کنید. همچنین خوب است بعد از استفاده از کرم لایه بردار از کرم های مواد مغذی بر روی پوستتان بمالید. چراکه پوست بعد از لایه برداری به خوبی مواد مغذی را جذب می کند.

انواع کرم های لایه بردار را بشناسید.

قبل از خرید بهترین کرم لایه بردار بهتر است با انواع آن  آشنا شوید تا متناسب با شرایط پوستی خود بهترین نوع کرم را انتخاب کنید. اما به طور کلی، کرم های لایه بردار به دو دسته تقسیم بندی می شود. دسته اول که از ترکیبات محلول در چربی ساخته شده است و متناسب برای پوست های چرب است و در دسته دوم که از ترکیبات محلول در آب است و برای پوست های خشک استفاده می شود. برخی از این لایه بردارها برای رفع چین و چروک ساخته شدند و برخی دیگر برای رفع آکنه و جای جوش استفاده می شوند. بنابر این در نظر بگیرید که هدف شما از لایه برداری چیست و با توجه به آن کرم خود را انتخاب کنید.

استفاده از لایه بردارهای بسیار قوی هیچ گاه توصیه نمی شود.

 هیچگاه برای لایه بردارهای بسیار قوی که دارای غلظت زیادی هستند، اقدام نکنید. چرا که این گونه کرم ها تنها در مواقع ضروری توسط پزشک تجویز می شود. بنابراین بهتر است برای انتخاب لایه بردار شرایط پوستی خود را بسنجید و با توجه به قوی یا ضعیف بودن کرم و همچنین نتیجه که قصد دارید با استفاده از لایه بردار به دست آورید، کرم خود را انتخاب کنید.

روزهای اول لایه برداری و وضعیت پوست بدتر می شود

دقت داشته باشید، در روزهای اول که از کرم لایه بردار استفاده می کنید، وضعیت پوست شما بد تر می شود. اما جای نگرانی نیست. ممکن است شما فکر کنید جوش ها و آکنه تنها روی سطح خارجی پوست شما قرار دارد اما حقیقت چیز دیگری است. دد لایه های زیرین پوست شما آکنه نیز وجود دارد. بنابراین زمانی که از کرم لایه بردار استفاده می کنید و سطح خارجی پوست شما بهبود پیدا می‌کند، سطح زیرین پوست نمایان می شود وهمین باعث می شود، آسیب دیدگی های لایه زیرین به سطح پوست برسد و برای شما مشخص می شود. اما شما فکر می کنید که وضعیت پوستتان بدتر شده است. این وضعیت چندان طول نمی کشد و بعد از گذراندن دوره لایه برداری پوست شما کم کم وضعیت بهتری پیدا می‌کند و در آخر به پوستی صاف و درخشان تبدیل می شود.

استفاده از کرم های لایه بردار محدودیت دارد.

زمانی که بهترین کرم لایه بردار خود را انتخاب و دوره درمان خود را شروع کرده اید، باید بدانید استفاده از آن دارای محدودیتی است. پس اگر از کرم لایه بردار بیش از اندازه استفاده کنید، پوست شما واکنش نشان می دهد و سلامتی پوستتان به خطر بیافتد

بنابراین باید با توجه به شرایط پوستی و توصیه های پزشک از کرم لایه بردار استفاده کنید. به عنوان مثال، برای بعضی ها استفاده  یک بار در روز توصیه می شود و برای دیگر افراد، هفته یک بار استفاده از کرم لایه بردار کافی می باشد.

قبل از این که از کرم لایه بردار استفاده کنید، باید بدانید:

حال اگر بهترین کرم لایه بردار مخصوص به خود را انتخاب کرده اید باید قبل از استفاده، یکسری نکات را بدانید و با توجه به آن از کرم استفاده کنید:

  • در روزهای اول ابتدا کرم را بر روی ساعد دست آزمایش کنید تا مشخص شود پوست شما واکنش نشان ندهد.
  • بعد از آزمایش در هنگام خواب به مقدار بسیار کم در نواحی صورت از حساسیت کمتری برخوردار است، از کرم استفاده کنید.
  • و بعد از آن در صورتی که واکنش خاصی نشان نداد، می توانید به مقدار بیشتر از کرم استفاده کنید.
  • زمانی که از کرم لایه بردار استفاده می کنید، پوست نازک تر و حساس تر می‌شود و باید از پوست خود بیشتر مراقبت کنید و در معرض نور خورشید کمتر قرار بگیرید.
  • همچنین در هنگام خروج از خانه استفاده از ضدآفتاب را فراموش نکنید.

کلام آخر

برای زیبا بودن سلامتی پوست شما بسیار اهمیت دارد. بنابراین برای انتخاب کرم لایه بردار حتما دقت کافی داشته باشید و برای حفظ زیبایی و شادابی صورت، بهترین کرم لایه بردار پوست را انتخاب کنید.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها