دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
رئیس بسیج سازندگی مازندران خبر داد
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: این سازمان، 35 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با اولویت ایجاد اشتغال خرد را در سالجاری در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال مازندران با تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از سال 91 تا پایان سال 95 توانست 120 میلیارد تومان تسهیلات را از منابع داخلی بسیج برای ایجاد اشتغال 12 هزار و 171 نفر بکار بگیرد.

وی افزود: تسهیلاتی که سال گذشته در اختیار متقاضیان قرار داده شد، 31 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که بیشتر مرتبط با عرصه کشاورزی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: آموزش توانمندسازی متقاضیان تسهیلات اشتغال را از ابتدای پرداخت تسهیلات دنبال و سعی می کنیم برای آنها بازار فروش را نیز ایجاد کنیم.

این مسئول تصریح کرد: کف تسهیلات 5 میلیون تومان است و این رقم برحسب طرح ارائه شده و میزان اشتغالی که به دنبال دارد تا 30 و 120 میلیون تومان قابل افزایش است.

شریعتی ادامه داد: در حوزه صنایع تبدیلی، عمدتاً از متقاضیان دریافت تسهیلات به صورت شرکتی، حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه محور پرداخت تسهیلات در بخش صنایع، عمدتا صنایع تبدیلی در روستاها است، اظهار داشت: برای سال جاری نیز بیش از 35 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی 3771 نفر ابلاغ شده است و امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: شناسایی واحدهای نیمه فعال، ابلاغ تسهیلات به شهرستانها براساس ظرفیتهای موجود آنها، پیشنهاد برای رفع مشکلات واحدهای خرد، کمک به صدور مجوزات و برندسازی و تجاری سازی محصولات، ازجمله فعالیتهایی است که این سازمان انجام میدهد.

شریعتی در پایان بیان کرد: هر شهرستانی دارای محصول منحصربه‎فرد است و سعی بر این است که آن محصول را برجسته و معرفی کنیم و برای آن نیز یک برند داشته باشیم.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار