دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به مناسبت دهه فجر انجام شد
در ششمین روز از دهه فجر انقلاب، از مجتمع آبرسانی روستای زینوند و جایگاه دائمی سندیکای کامیون داران بهشهر به طور رسمی بهره برداری شد.
به گزارش آوای خزر از بهشهر، امروز و در سومین روز از دهه فجر انقلاب با حضور علی نبییان معاون عمرانی استاندار مازندران، چند پروژه دربهشهر افتتاح شد.

وی درآیین افتتاح پروژه آبرسانی روستای زینوند و جایگاه سندیکای کامیونداران بهشهر با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، همان امامی که هر چه داریم از گامهای بلند ایشان است و امروز آسایشمان را مدیون امام و شهدای انقلاب میدانیم، شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس کوشش و تلاش کردند و از جان خود مایه گذاشتند که کشورمان نه در منطقه بلکه در جهان بدرخشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: انقلاب به راحتی به دست نیامده و از کنارش به راحتی نمی شود گذشت، گامی که شهدا، جانبازان و ایثارگران برداشتند گامی بسیار بلند بود که با اهدای جان و عزیزترین سرمایه وجودیشان آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

نبییان ادامه داد: اقداماتی که در یکسال گذشته توسط دستگاههای دولتی صورت گرفته و در دهه فجر شاهد آن اقدامات هستیم، بهره برداری از ۷۱۳ پروژه در قالب ۴۰۸ میلیارد تومان از منابع دولتی برای مردم استان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور همه جانبه خواهیم داشت و مشتی به دهان یاوه گویان خواهیم زد، گفت: انتخابات نیز موضوع بسیار مهمی است، حضور ما در پای صندوقهای رای مشت محکمتری بر دهان یاوه گویان میزند، حضور حداکثری مردم ایران اسلامی پای صندوقهای رای باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و گامهایی است که برای نظام مقدس اسلامی برمیداریم.

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر نیز اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نظام به مردم است.

وی با اشاره به مشکلاتی که کامیونداران با آن مواجه هستند، گفت: ای کاش مدیرکل حمل و نقل و پایانه استان مازندران در جمع ما بودند و از نزدیک مسائل و مشکلات شرکت تعاونی کامیونداران شهرستان بهشهر را بررسی میکردند و انشالله گوشه ای از مشکلات این شرکت مرتفع میشد، اما از معاون عمرانی استاندار مازندران میخواهیم که حدالامکان پیگیر خواسته های شرکت تعاونی کامیون داران بهشهر باشند.

یزدانپناه رئیس هیئت مدیره سندیکای کامیونداران بهشهر، گفت: این شرکت در سال ۱۳۵۸ با ۹۰ عضو و ۱۸ هزار تومان سرمایه به ثبت رسید، تا امروز ۱۲ دوره هیئت مدیره  برگزار و ۴ بار نقل مکان کردیم‌.

وی افزود: در تمام تعاونی ها مشکل اینجاست که سن افراد بالاست و انگیزه کار کم است. به همین دلیل اعضای هیئت تصمیم به عضو گیری جدید گرفتند و با دریافت سهام توانستیم مکان جدیدی بخریم.

رئیس هیئت مدیره سندیکای کامیونداران گفت: اکنون ۱۱۶ عضو داریم و یک میلیارد تومان بابت این مکان خرج کردیم که ۳۵۰ میلیون تومان آن تسهیلات است.

انتهای پیام/۱۰۰۲
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار