دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
فرماندار بهشهر:
فرماندار بهشهر گفت: گاهی نقد دستگیری و کمک و گاهی مچ‌گیری است اما خبرنگاران همراه با نقد سازنده و منصفانه راهکار ارائه دهند تا مشکلات رفع شود.
خبرنگاران در کنار نقدها راهکار ارائه دهند

به گزارش آوای خزر از بهشهر، سیدخالق سجادی صبح امروز در آئین تجلیل از فعالان حوزه اطلاع‎رسانی بویژه خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاری کار بسیار سختی است و علاوه بر آن نیز اصحاب رسانه درآمد پایینی دارند، اظهار داشت: از خبرنگاران انتظار داریم که در بخش تحلیلی بیشتر ورود پیدا کنند و ادارات و نهادها را نقد کنند.

وی افزود: گاهی نقد، نوعی «دستگیری» و کمک و گاهی نیز «مچ‎گیری» است اما بهتر است که خبرنگاران همراه با نقد سازنده و منصفانه راهکار ارائه دهند تا مشکلات رفع شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به موضوع عزل و نصب‌ها و انتشار اخباری در این زمینه تصریح کرد: برای عزل و نصب یک مدیر باید مراحل متعددی طی شود و از خبرنگاران می‌خواهیم که جانب انصاف را رعایت کنند.

سجادی اظهار داشت: توان و بضاعت مالی مسئولان برای تقدیرِ در خور شأن از خبرنگاران پایین است اما بر حسب وظیفه از خبرنگاران قدردانی می‎شود.

خبرنگاران در کنار نقدها راهکار ارائه دهند

وی در پایان بار دیگر با تبریک روز خبرنگار و یادبود خبرنگار شهید محمود صارمی، از خبرنگاران خواست تا با قلم و اندیشه خود در جهت رفع مشکلات موجود تلاش کنند.

***

در ابتدای این جلسه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با عرض خیر مقدم به حضار و تبریک ویژه به خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار امیدواری کرد که در سال کاری جدید برای خبرنگاران که همزمان با آغاز بکار دولت دوازدهم است، با انرژی بیشتر و تعامل بهتر در کنار یکدیگر کار کنیم.

مسعود فلاح گفت: مدیران نباید از خبرنگاران تنها توقع تعریف و تمجید داشته باشند بلکه خبرنگاران واقعی نقد می‌کنند و تلنگر میزنند.

وی افزود: خبرنگاران باید مسئولان را نقد کنند تا دچار روزمره‌گی و فراموشی نشویم و برای خدمت به مردم و جامعه بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش آوای خزر، آئین تجلیل از خبرنگاران و مدیران موفق کانال‌‎ها و شبکههای اجتماعی در بهشهر با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و از فعالان رسانه‎‌ای با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ 1354


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار