دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
یادداشت/بی‌پرده با اعضای شورای شهر نکا
شهردار نکا هنوز انتخاب نشده است اما با نگاهی به فرم‌هایی که قرار است براساس آن شهردار انتخاب شود، بسیار قابل تأمل است و معلوم نیست این انتخاب براساس چه معیاری است و تکلیف تعهد و تخصص آنهم در مدیران بومی چه می‌شود؟!
تخصص و تعهد را در شهر خودمان جستجو کنید/ انتخاب شهردار نکا با چه معیاری؟

به گزارش آوای خزر، شورای شهر نکا این روزها به دنبال انتخاب شهردار است و گزینه‌های مختلفی را برای این سمت در نظر گرفته است که ظرف امروز و فردا فرد نهایی از سوی اعضای شورا اعلام می‌شود اما این انتخاب براساس چه معیارهایی است؟!

برای انتخاب شهردار، دو صفحه فرم با سؤالات قابل تأملی طراحی شده و آقای شهردار کسی است که حائز بهترین شرایط بلحاظ پاسخگویی به این سؤالات باشد، در این فرم، چند سؤال فرهنگی قرآنی نیز گنجانده شده است، اما خطاب ما به اعضای شورای شهر است و اینکه چنانچه علاقمندید تا نکا علاوه بر پیشرفت شهری از لحاظ فرهنگی و مذهبی هم رشد داشته باشد بهتر است بجای بکارگیری یک متخصص قرآنی به عنوان شهردار، از ایشان بعنوان معاون یا مشاور فرهنگی شهردار استفاده کنید. مضافاً اینکه یک معلم قرآن خبره هم در کنار شماست(ریاست محترم شورای شهر)

با نگاهی به فرم طراحی شده از سوی شما با اندک سواد سیاسی می توان فهمید که برای رسیدن به چه شخصی طراحی شده است، به راستی کدامیک از شما عزیزان در هنگام تبلیغات انتخاباتی خود به حفظ قرآن اشاره کردید که حال یکی از آیتم‌های مهم انتخاب شهردار را حفظ قرآن قرار داده‌اید؟ آیا مجموع اعضای محترم شورا یک جزء از کلام‌الله مجید را در حافظه گنجاندهاند؟

تخصص و تعهد را در شهر خودمان جستجو کنید/ انتخاب شهردار نکا با چه معیاری؟

شما که در ایام انتخابات شعار جوانگرایی را سر داده بودید آیا قبل از طراحی این فرم و انتخاب ملاک‌ها فکر کرده‌اید که یک فرد متخصص و متولد دهه 60 هرگز سنش قد نمی‌داده که به جبهه برود چه برسد به اینکه به افتخار جانبازی یا آزادگی نائل گردد. باقی بندها هم ذهن را به سمت هدفمند بودن برای رسیدن به همان متخصص قرآنی سوق می‌دهد.

دوستان لطفا مثل شعارهای انتخاباتی‌تان که صداقت را فریاد می‌زد در عمل هم صداقت را سرلوحه کارهایتان قرار دهید. مستندات زیادی وجود دارد که بعضی از اعضای محترم شورا به چند نفر از کاندیداهای تصدی شهرداری قول 100 درصدی برای رأی دادن داده‌اند و شاید به یاد ایام انتخابات که بعضی از شهروندان به همه کاندیداها می‌گفتند رأی من و خانواده در خدمت شماست؛ حالا هم همان وضعیت باشد.

تخصص و تعهد را در شهر خودمان جستجو کنید/ انتخاب شهردار نکا با چه معیاری؟

خوب می‌دانیم که بعضی از دوستان برای رسیدن به هدفشان پیشنهاد سرپرستی را به معاون فعلی شهردار داده‌ند که اگر شهردار فعلی انتخاب شد حداقل با حذف معاون، پُست معاونت به آقای ح -ع برسد که این پروژه هم به سرانجام نرسید.

برادران و خواهران عضو شورای اسلامی شهر طوری عمل کنید که مردم در آزمون‌های بعدی نگویند آزموده را آزمودن خطاست. کاش به تخصص رأی میدادیم و ای کاش انتخابات تحت تأثیر افکار قوم و قبیله نبود.

انتهای پیام/ 1000/

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار