دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به هفته تعاون سال جاری، گفت: 4 تعاونی با سرمایه گذاری 34 میلیارد ریالی هفته تعاون در این استان به بهره برداری می رسد.
افتتاح 4 تعاونی با سرمایه گزاری 34 میلیارد ریالی در مازندران

به گزارش آوای خزر از ساری، کامران اصغری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هفته تعاون از شنبه 11 شهریور ماه آغاز می شود، گفت:برنامه های اجرایی هفته تعاون را اعلام کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه مازندران با اشاره به اینکه دین اسلام تأکید زیادی به بحث تعاون دارد، یادآور شد: آیه شریفه 'و تعاونو علی البر و التقوی' مبین و موکد این موضوع است.
اصغری خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اساسی و سهم مهم تعاونی ها در توسعه اقتصادی استان و کشور و همچنین نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، و همچنین سخن گوهربار ایشان مبنی بر اعتقاد به تعاون این اهمیت دو چندان کرده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ تعاون و کار جمعی هنوز در کشور و استان ضعف دارد و برای توسعه بخش تعاون عزم همه جانبه نیاز است که مردم را برای فعالیت های اقتصادی به سوی بخش تعاونی سوق دهد، تصریح کرد: هزینه ایجاد اشتغال در بخش تعاون یک چهارم اشتغال متعارف در کشور است و حتی در برخی از مشاغل تعاونی ها این میزان به یک ششم هم می رسد.
مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به اینکه گرایش به تعاونی در حال افزایش است خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون بیش از هزار تعاونی در مازندران تأسیس شده است و مازندران از این لحاظ رتبه خوبی در سطح کشور دارد.
اصغری با بیان اینکه تعاون می تواند نه تنها اشتغال ایجاد کند بلکه در کاهش فقر و ایجاد عدالت اجتماعی نقش ارزشمندی را عهده دار شود، تصریح کرد: تأسیس 3 شرکت تعاونی توسعه عمران با عضویت بیش از 2000 نفر و همچنین تعداد 7 شرکت در شرف تأسیس، تأسیس 5 شرکت تعاونی فراگیر جهت عضویت 3 دهک پایین درآمدی و آسیب پذیر باهدف فقر زدایی و ثبت 83 مورد تعاونی زنان از عملکرد مطلوب این اداره کل در دولت یازدهم است.
وی با تأکید بر ضرورت اجرای با شکوه این هفته مهم افزود: برنامه های مهمی از قبیل افتتاح شرکتهای تعاونی، برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان و شهرستانها، برپایی نمایشگاه، بررسی مشکلات تعاونگران و ... در دستور کار این هفته قرار دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تعداد سه تعاونی تولیدی و یک تعاونی مسکن با سرمایه گزاری  34 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود 50 نفر در این هفته افتتاح خواهند شد، خاطرنشان کرد: هفته تعاون، تمرینی برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کار جمعی در استان است.
انتهای پیام 1002/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها