دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام اقدام‌ها برای پرداخت مطالبات نیلسون و موارد مدنظر فیفا را انجام داده است.

به گزارش آوای خزر، امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات نیلسون اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این از سوی معاون حقوقی باشگاه اعلام شده است، پرداخت مطالبات نیلسون کوره‌آ از سوی فیفا دنبال می‌شود. همه اقدام‌ها از سوی باشگاه انجام شده است. مواردی که فیفا مطالبه کرده بود را انجام دادیم و اگر نیاز به اقدام دیگری باشد به ما اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: همان‌طور که قبل از این اعلام شده بود، باشگاه در موعد مقرر و تعیین شده، از فیفا خواسته بود که مطالبه این بازیکن از محل دارایی پرسپولیس، نزد فیفا به وی پرداخت شود. فیفا هم با ارسال نامه‌ای اعلام کرد نظر خود را بعد از بررسی اعلام می‌کند. آن‌ها در نهایت با ارسال نامه‌ای خواهان شماره حساب و نشانی او شدند. ما در نامه‌ای، این اطلاعات را از نیلسون اخذ کردیم و در نامه‌ای جداگانه آن را برای فیفا ارسال کردیم.

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه افزود: همه این موارد در مهلت‌های قانونی انجام شد، ولی با توجه به سوابق قبلی، این انتقال پول مستلزم فرایندی در خود فیفا است که کمی زمان می‌برد و احتمالا نامه‌نگاری‌های دیگری هم انجام خواهد شد. باشگاه، تا این لحظه همه اقدام‌ها را انجام داده‌است و منتظر اقدام یا نامه بعدی فیفا هستیم.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها