دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
امام‌جمعه منطقه پردیسان قم:
صمصام‌الدین قوامی، امام‌جمعه منطقه پردیسان قم گفت: شورای نگهبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، یک فرد انقلابی جوان شناسایی کنید، نمی‌خواهیم ۱۰نفر بیایند. لاریجانی و جلیلی و جهانگیری نمی‌خواهیم که بیایند.

 

 

 

به گزارش آوای خزر،  امام‌جمعه منطقه پردیسان قم گفت: هم رئیس جمهور اصولگرا و هم اصلاح طلب به ما ضربه زده اند، شورای نگهبان باید یک فرد جوان و انقلابی را برای انتخابات 1400 شناسایی کند، انقلابیون هم کمک کنند. دونفر انقلابی بیایند کافی است بیایند. نیازی به آمدن 10 نفر نیست.

وی افزود: نمی خواهیم لاریجانی و جهانگیری و جلیلی بیایند، در گام دوم انقلاب هستیم باید تعارفات را کنار بگذاریم، والا مردم شمارا نمی بخشند. رهبری نیز که شما را نصب کرده نخواهد بخشید.

قوامی خطاب به شورای نگهبان گفت: شما فیلتر هستید و اینجا مردم سالاری دینی حاکم است نه دموکراسی غربی که همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند؛ پس دین چه می شود. آنانی که با دین توافق ندارند و دین را لایق حکومت نمی دانند و ظرفیت دینی و متدینی و اسلامی  را در دنیای مدرن لایق برای حکومت نمی دانند و مشکل مبنایی با این قضیه دارند و بعضی انقلابی نما هستند و بعضی غیرانقلابی هستد، چرا به اینها میدان می دهید.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در گام و 40 سال دوم قرار داریم و منتظر عملکردتان هستیم. اینبار از شما تشکر کردیم. عده ای ممکن است مظلوم نمایی کنند و شما حق ندارید کسانی را که تجربه ی خود را پس دادن مجددا روی کار بیاورید.بگذارید فردی انقلابی بیاید که مشکل اقتصادیمان را حل کند. چرا که تا بیایم بگوییم نظر من مهمتر است یت فقیه مردم از گرسنگی خواهند مرد. 

قوامی ادامه داد: ما رئیس جمهوری را که خود ایدئولوژی دارد را نمی خواهیم؛ کارگزاری می خواهیم که تحت فرمان امام خامنه ای باشد.

 
منبع: انتخاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: