دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
توسط علی بابایی کارنامی مطرح شد
تایید دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران
علی بابایی کارنامی دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها و اعمال فشار به مدیران را تایید کرد.

به گزارش آوای خزر، به صورت کلی نمایندگان متعدد دخالت در عزل و نصب مدیران یا اعمال فشار به مدیران کل را برای دریافت خواسته‌های خودشان رد می‌کردند.
بارها و بارها در رسانه‌ها بحث دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها مطرح شده بود اما نمایندگان این موضوع را نمی‌پذیرفتند و حتی نسبت به این موضوع واکنش‌های جدی نشان می‌دادند.
علی بابایی کارنامی در پرسش یکی از رسانه‌ها قدرت چانه‌زنی مدیران استانی در جذب منابع اعتباری برای استان مازندران را چه طور ارزیابی می‌کنید؟
اینگونه پاسخ داد که بحث دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها و عزل و نصب و اعمال فشار به مدیران هم در این پاسخ به وضوح به چشم می‌آید.
بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی این طور پاسخ داد:
بنده نمره مدیران استانی از ۱۰۰ را ۶۰ به بالا می‌دهم، مدیران استانی خوبی هستند،در کشور ما مدیر پرورش ندادیم، همه افرادی که مدیر شدند با وساطت افراد به سمت مدیریت رسیدند، افراد در کار مدیر می‌شوند،دانشگاه‌ها مدیر پرورش نداده‌اند.

مدیران ما دوره‌های مدیریتی را فرانگرفته‌اند، این عیب بزرگی است که در کشور وجود دارد، اخیر اقداماتی در کشور در حال انجام است.

بنده با شناختی که از مدیران استانی داریم عملکرد بدی نداشتند، البته ضعف‌های هم وجود دارد در کنار آن محدودیت منابع در کشور را هم باید در نظر گرفت.
قدرت چانه‌زنی مدیران استانی در جذب منابع اعتباری برای استان مازندران را چه طور ارزیابی می‌کنید؟

بابایی‌کارنامی: این ضعف بزرگی است که همه عاشق میز ریاست هستند البته استقلال در مدیریت شرط لازم پیشرفت و توسعه کشور ما است، مدیران استقلال رای و نظر ندارند، یک وزیر اگر بداند که مدیر در اداره برخلاف رای و نظرش اظهار نظر می‌کند نسبت به تغییر مدیریت اقدام می‌کند.

یک نماینده اگر ببیند که یک مدیر برخلاف رای و اراده‌اش حرف می‌زند درجا با مدیر برخورد می‌کند در صورتی که قانون اساسی جایگاه مدیر را به خوبی مشخص می‌کند و حتی سلسه مراتب برایش تعریف کردند،مدیران امنیت شغلی ندارند.

بابایی‌کارنامی: وقتی فردی در استان یک روز مدیرکل است و روز بعد با یک اظهارنظر باید در زیر زمین بنشیند کجا ما شان مدیر را حفظ کردیم این فرد مدیر نیست ایثارگر نیست، وقتی مدیر به جایگاه مدیریت رسید نباید برگشت به عقب داشته باشد مگر اینکه تخلف داشته باشد.

به مباحث مدیریت در کشور حرفه‌ای نگاه نمی‌شود این مباحث در دنیا رعایت می‌شود اما ما این موضوعات را رها کردیم یک نفر امروز استاندار است و فردا باید خیابان گردی کند، تجربه مدیریتی را در کشور باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: