دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اینکه پرداخت مالیات بر درآمد در همه‌جای دنیا بر عهده اشخاص است، گفت: وقتی فدراسیون تعهد کرده مالیات این قرارداد را بپردازد، باید این مبلغ را از اصل قرارداد کسر می‌کرد. 

به گزارش آوای خزر، بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی درباره تعهد فدراسیون فوتبال برای پرداخت مالیات قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: مبلغ خالص قرارداد آقای ویلموتس با فدراسیون در حدود هشت میلیون یورو بوده که فدراسیون فوتبال تعهد کرده بر مبنای هر یورو ۲۰ هزار تومان، مبلغ هفت میلیارد تومان مالیات این قرارداد را پرداخت کند و اگر بخواهیم یورو را به قیمت روز یعنی در حدود ۲۵ هزار تومان در نظر بگیریم، فدراسیون باید بیش از ۸.۵ میلیارد تومان به‌عنوان مالیات این قرارداد پرداخت کند.
 مسعود طاهری‌جعفری با تأکید بر اینکه پرداخت مالیات بر درآمد در همه‌جای دنیا بر عهده اشخاص است، تصریح کرد: وقتی فدراسیون تعهد کرده مالیات این قرارداد را بپردازد، باید این مبلغ را از اصل قرارداد کسر می‌کرد اما آن چیزی که در عمل اتفاق افتاده این بوده که در حدود هشت میلیون یورو به اضافه هفت میلیارد تومان به‌عنوان مالیات بر درآمد ناشی از این قرارداد تعهد شده است که این نشان می‌دهد به‌هیچ‌وجه الزامات قانونی و صلاح کشور در این قرارداد رعایت نشده و اگر مقرر بوده که مالیات این قرارداد توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شود، باید از اصل قرارداد کسر می‌شد.
او افزود: آقای تاج شخصا با آقای ویلموتس قرارداد امضا کرده و حدود یک هفته بعد تأیید هیئت‌رئیسه را گرفته است و قطعا ضعف عملکرد باعث این خسران و ضرروزیان هنگفت برای ورزش کشور شده است و اکنون باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشد. گفتنی است مهدی تاج در اظهارنظری اعلام کرده بود از آنجا که ویلموتس در کشور خود موظف به پرداخت مالیات است، مالیات او در ایران باید توسط فدراسیون پرداخت شود که سازمان بازرسی کل کشور این مسئله را خلاف مقررات عنوان کرده بود./میزان

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار