دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
استاندار مازندران در نشست خبری هفته دولت اعلام کرد:
استاندار مازندران در نشست خبری هفته دولت اعلام کرد: 675 پروژه در بخش‌های مختلف، طی هفته دولت در استان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود که از این تعداد، 32 پروژه، بالای 5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جمع نمایندگان رسانه‌های استان که در سالن همایش تأمین اجتماعی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و خسته‌نباشید به همکاران خود در دستگاه‌های دولتی، به بیان مشخصات پروژه‌های هفته دولت پرداخت.

وی اعلام کرد: در هفته دولت 99، 584 پروژه با اعتباری بیش از 1328 میلیارد تومان افتتاح، و 90 پروژه با اعتباری بیش از 811 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 755 میلیارد تومان بالای 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، همچنین 32 پروژه با اعتبار بیش از 216 میلیارد تومان بین 5 تا 10 میلیارد، و 109 پروژه با اعتبار بیش از 238 میلیارد بین 1 تا 5 میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری شده است.
حسین‌زادگان اظهار کرد: 38 پروژه‌ی اجرای طرح هادی و عملیات عمرانی روستایی با اعتبار 15 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.
استاندار مازندران، طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری یا شهرداری‌ها را 35 پروژه با اعتبار بیش از 194 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی پروژه‌های افتتاحی در بخش تولیدی و صنعتی را 161 پروژه با هزینه 338 میلیارد تومان عنوان کرد که پس از بهره‌برداری 868 نفر را مشغول به‌کار می‌کند. همچنین با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیز 133 پروژه با هزینه 272 میلیارد تومان،2 هزار و 512 فرصت اشتغالزای ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار