دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
‍ مدیرکل ict مازندران:
1520 مدرسه مازندران به اینترنت سراسری متصل شدند/ همه مدارس مازندران به‌زودی هوشمند می‌شوند
1520 مدرسه مازندران به اینترنت سراسری متصل شدند/ همه مدارس مازندران به‌زودی هوشمند می‌شوند
1520 مدرسه مازندران به اینترنت سراسری متصل شدند/ همه مدارس مازندران به‌زودی هوشمند می‌شوند
 
به گزارش آوای خزر، مرتضی کبیری در دیدار با منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تأکیدات مکرر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تلاش و پیگیری جدی دستگاه‌های تابعه و اپراتور‌ها در جهت جایگزینی اقتصاد دیجیتال به جای اقتصاد نفتی نشان از آینده‌نگری دقیق از وضعیت کشور است چرا که تکیه به اقتصاد نفتی در بزنگاه‌های سخت که دشمنان نظام از حربه تحریم استفاده می‌کنند برای کشور مشکل‌آفرین خواهد بود.
وی با توضیح اقدامات صورت‌گرفته در خصوص اقتصاد دیجیتال در کشور ازجمله افتتاح پروژه‌های پیشران دیجیتال توسط رییس جمهوری و ادامه این فعالیت‌ها تا پایان سال، سهم مازندران از این پروژه‌ها را اعتباری افزون بر ۲۰۶ میلیارد تومان اعلام کرد که تاکنون ۳۴ میلیارد تومان از این مبلغ جذب پروژه‌ها در استان شده و به‌زودی قابل افتتاح خواهد بود.
مدیرکل آی. سی. تی مازندران تصریح کرد: فاز نخست، ارائه اینترنت به مدارس روستایی بود که حتی امکان اتصال بسیاری از آن‌ها به‌دلیل نبود زیرساخت‌های موجود بسیار سخت بود حرکتی جهادی و عدالت‌محور بوده است که با تلاش ویژه مجری USO کشور و اپراتور‌ها تاکنون تعداد ۱۵۲۰ مدرسه هوشمندسازی و به اینترنت سراسری متصل شده است.
کبیری ادامه داد: سهم مدارس روستایی ۱۲۰۰ و در بخش شهری ۳۲۰ مدرسه است و در فاز دوم و نهایی به‌زودی همه مدارس استان از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.
وی یکی از برجستگی‌های اقدام مجموعه وزارت ارتباطات به‌همراه اپراتور‌های تلفن همراه و شرکت‌های فعال اینترنتی در ایام کنونی و عزای سالار شهیدان را، ارائه پهنای باند اختصاصی و اینترنت رایگان جهت پخش مراسمات هیئت‌های عزاداری به‌صورت مجازی دانست که به امر رهبر معظم انقلاب کمک بزرگی برای کنترل و کاهش بیماری کروناست.
مدیرکل آی. سی. تی مازندران در خصوص برنامه وزارت تابعه در شهرستان‌های ساری و میاندرود از در نظر گرفتن ۱۷ سایت جدید برای پوشش ۴۸ روستای منطقه و ۹ سایت جهت ارتقای پوشش اینترنتی روستا‌ها نام بردند که تا پایان سال جاری اجرایی و راه‌اندازی خواهد شد.
کبیری ادامه داد: مبلغ ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها انجام خواهد شد که فقط از بودجه دولت در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.
در این دیدار، منصور علی زارعی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود با تقدیر از زحمات انجام‌شده توسط اداره‌کل آی. سی. تی مازندران، توجه به قشر محروم و ضعیف جامعه را از شعار‌های نظام و انقلاب شمرده و خواسته همه مردم در کشور را کار و تلاش و خدمت صادقانه توسط مسئولان دانستند.
وی با تأکید بر انجام مطالبات به‌حق مردم در زمینه‌های فناوری و ارتباطات، این شاخص‌ها را از نیاز‌های اساسی دانش‌آموزان و دانشجویان و حتی مردم عادی دانست.
زارعی از طرف خود و مجموعه نمایندگان استان جهت حمایت و کمک در همه زمینه‌ها و رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها اعلام آمادگی کردند.
1520 مدرسه مازندران به اینترنت سراسری متصل شدند/ همه مدارس مازندران به‌زودی هوشمند می‌شوند
 
انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: