دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
فرماندار نکا:
فرماندار نکا گفت: بعضی از کارشناسان دستگاهها بر سر راه خدمت‌رسانی مانع ایجاد می کنند، توسعه و پیشرفت زمانی رخ می دهد که بروکراسی های اداری را حذف کنیم.

حذف بروکراسی‌های اداری سبب پیشرفت می‌شود

به گزارش آوای خزر از نکا، جعفر احمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری  نکا اظهار داشت: نوروز را در پیش داریم می طلبد همه دستگاه ها و ارگان ها به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی مناسبی برای هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با همکاری منابع طبیعی در جهت کاشت درخت و احیای فضای سبز انجام شود.

فرماندار نکا با اشاره به اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور گفت: راهیان نور، انتقال ارزشهای دفاع مقدس به قشر جوان است و بایستی همه دستگاههای اجرایی بواسطه اهمیت موضوع همکاری کنند چرا که دشمنان به هیئت های مذهبی و اردوهای راهیان نور حساسیت ویژه ای دارند و  هجمه های زیادی وارد می کنند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از هفته های آخر اسفند با توجه به گردشگرپذیر بودن استان شاهد حضور مسافران عزیز در شهرستان خواهیم بود که همه دستگاه ها باید برای خدمت رسانی  به جد تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه مدیران موظفیم فعالیتهای موثری را بدون گرایش به بخشی‌نگری انجام بدهیم، خاطرنشان کرد: باید کلان‌نگر باشیم و رشد و توسعه اقتصادی را مردم‌محور بدانیم، برای خدمت رسانی باید ید واحده باشیم همانطور که مردم عزیزمان با همه مشکلات در پاسخ به دشمنان  در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه هرچه تمامتر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در نکا با تاکید بر اینکه برای توسعه شهرستان همه باید کمک کنند، افزود: متاسفانه بعضی از کارشناسان دستگاهها بر سر راه خدمت‌رسانی مانع ایجاد می کنند، توسعه و پیشرفت زمانی رخ می دهد که بروکراسی های اداری را حذف کنیم.

احمدی با اعلام اینکه در اغتشاشات اخیر خوشبختانه در شهرستان نکا موردی نداشتیم، تصریح کرد: ما نمی گوییم مردم ما مشکلات اقتصادی ندارند اما انتقادات نباید از مسیر قانونی خارج شود، شک نداریم که عوامل بیگانه با هدف ایجاد موج و تخریب ارکان نظام پشت این اغتشاشات بودند.

وی در پایان ضمن ارائه گزارش عملکرد دستگاهها، از مدیران دستگاهها قدردانی کرد و از شهرداری نکا به خاطر اقدامات خوبی که انجام داده است،  به طور ویژه نام برد.

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار