دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۸
انتخاب سرمربی ایران از سوی رسانه‎های خارجی؛
آلکنو یا کاستلانی؟ این سؤالی است که به‌زودی به آن پاسخ داده می‎شود. شاید امروز، شاید هم فردا. ولادیمیر آلکنو اهل روسیه است و دانیل کاستلانی اهل آرژانتین. این‌طور‌که به نظر می‎رسد کارشناسان والیبال ایران بیشتر آلکنو را می‎پسندند تا کاستلانی. هر دو از مربیان زبده و مطرح دنیای والیبال به شمار می‎روند و هر دو هم بازیکنان مطرحی بوده‎اند.

به گزارش آوای خزر، هفته گذشته نشست هم‎اندیشی فدراسیون والیبال در نهایت به نام این دو مربی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران ختم شده بود.
در‌حالی‌که هنوز خبری به‌طور رسمی از سوی فدراسیون والیبال اعلام نشده بسیاری آلکنو را در نهایت سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‎دانند اما از سوی دیگر دنیل کاستلانی طوری با رسانه‏‌های خارجی مصاحبه می‌‏کند که انگار با فدراسیون والیبال به توافق رسیده است.
عده‏ای از چهره‏‌های والیبالی ایران کاستلانی را گزینه چندان چشم‏گیری معرفی نمی‏‌کنند و از طرفی برخی از کارشناسان آلکنو را برای والیبال ایران غیرقابل قبول می‎دانند. استدلال آنها این است که مربیان اروپای شرقی به درد سطح والیبال ایران نمی‎خورند و نمی‏‌توانند تأثیرگذاری قابل‌توجهی داشته باشند. با تمام این اوصاف چیزی تا انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران باقی نمانده است. ماه‎هاست که از کناررفتن ایگور کولاکوویچ از مسند سرمربیگری تیم ملی ایران می‎گذرد اما تا این لحظه جانشین او مشخص نشده است. کولاکوویچ که با درخواست فدراسیون والیبال ایران به کار خود پایان داده بود، یکی از گران‎ترین مربیان تاریخ والیبال ایران هم به‌شمار می‎رود. به‌هر‌حال کولاکوویچ چندماهی است که از ایران رفته اما هنوز خبری درباره اینکه چه کسی سرمربی جدید تیم ملی شده، به گوش او نرسیده است.
‌سایت دنیای والیبال: آلکنو؛ سرمربی جدید تیم ملی ایران
سایت بین‌المللی دنیای والیبال از انتخاب قطعی ولادیمیر آلکنو به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران خبر داده است. این مربی که متولد بلاروس است، به‌عنوان بازیکن افتخارات زیادی را با تیم ملی روسیه به دست آورده و به‌عنوان یک مربی هم از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است. او سابقه هدایت تیم‌های ملی فنلاند، لهستان و آرژانتین را نیز دارد؛ ضمن اینکه در عرصه باشگاهی هم کوهی از تجارب و موفقیت‎ها را در کارنامه خود می‎بیند.
آلکنو از ابتدای این فصل هدایت تیم اولزتین لهستان را بر عهده گرفته است. مسلم است که در صورت انتخاب نهایی او به‌عنوان سرمربی ایران، کار خود را در این باشگاه لهستانی نیمه‌‌کاره رها خواهد کرد و به ایران می‏‌آید تا بار دیگر در عرصه ملی فعال شود.
‌والیبال‏‌ماگ: کاستلانی سرمربی است!
در‌حالی‌که سایت دنیای والیبال از انتخاب آلکنو به‌عنوان سکان‎دار بعدی تیم ملی ایران خبر می‎دهد، سایت بین‎المللی والی‏بال‏‌ماگ خبر دیگری دارد. این وب‌سایت والیبالی دنیل کاستلانی را به عنوان گزینه نهایی و قطعی فدراسیون والیبال ایران معرفی می‎کند. کاستلانی در مصاحبه‎ای گفت: شخصیت والیبال ایران، بسیار شبیه آرژانتین و برزیل است و بازیکنان این تیم، پایه و تکنیک بسیار خوبی دارند. تیم ملی ایران در‌حال‌حاضر یک مجموعه از بازیکنان بسیار رقابت‌طلب و هماهنگ است که چالش‌های زیادی را به همراه خواهند داشت. این چالش‌ها در من به‌عنوان یک مربی، انرژی و انگیزه زیادی به وجود می‌آورد.
کاستلانی طوری این مصاحبه را انجام داده بود که انگار با فدراسیون مذاکرات نهایی را انجام داده است. او که برای والیبال ایران اهمیت زیادی پیدا کرده، به‌تازگی به کرونا نیز مبتلا شده و به همین دلیل اکنون در قرنطینه به سر می‎برد.
پروسه انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی ایران ماه‎هاست طول کشیده که صدالبته این شرایط در نتیجه شیوع ویروس کرونا در جهان و متوقف‌شدن برگزاری بسیاری از تورنمنت‎های والیبال است. با‌این‌حال به نظر می‎رسد والیبال ایران بعد از مدت‎ها سرگردانی در حال رسیدن به انتخاب نهایی است./شرق

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار