دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
حسن خیریانپور
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به سرعت تکنولوژی در اطلاع رسانی گفت : در چنین شرایطی که پیشرفت تکنولوزی سرعت بسیار زیادی دارد ، اطلاع رسانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان آن نقش مهمی ایفا می کند . ‎

به گزارش آوای خزر، مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران با  حسن خیریانپور ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به منظور تبیین اهداف و برنامه های خانه مطبوعات استان با حضور مدیران هماهنگی امور اقتصادی و جذب و حمایت ازسرمایه گذاری استانداری در محل دفتر کار ایشان برگزار شد. 

در این جلسه حسن خیریانپور- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از زحمات ، تلاشها و اقداماتی که خانه مطبوعات و اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی به هنگام و تنویر افکار عمومی دارند تشکر نمود و گفت :عصری که در آن قرار داریم عصر ارتباطات است و به نوعی همه کشور ها ،ملت ها با هم در ارتباطند و هیچ شخصی نمیتواند در جامعه جهانی جدا و منفک زندگی کند همینطور که زندگی ما انسان ها زندگی اجتماعی است و ناگریز به ارتباط با دیگران هستیم .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به سرعت تکنولوژی در اطلاع رسانی گفت : در چنین شرایطی که پیشرفت تکنولوزی سرعت بسیار زیادی دارد ، اطلاع رسانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان آن نقش مهمی ایفا می کند . لذا در گذشته اگر اطلاعات افراد بسیار محدود بوده ، امروزه با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در حوزه اطلاع رسانی و استفاده همگانی از فضای مجازی اطلاعات افراد بسیار افزایش پیدا کرده و مرز ها شکسته شده است و لحظه به لحظه اتفاقات را دنبال و پیگیری میکنند .
ایشان در ادامه افزود : اطلاع رسانی به هنگام ،درست، امانت دارانه و صادقانه در تنویر افکار عمومی باعث فرهنگ سازی و جامعه پذیری بیشتر خواهد شد و یکی از مکانیزم های جامعه پذیری ، مطبوعات و رسانه ها هستند .
حسن خیریانپور با اشاره به تعمیق ارتباط بین مسئولین و اصحاب رسانه گفت : خوشبختانه با نوع نگاهی که جناب آقای حسین زادگان - استاندار محترم مازندران دارند تلاش زیادی شد که فارغ از نگاه های سیاسی و گرایشات سیاسی این پیوند و ارتباط مستحکم بین مجموعه مسئولین و رسانه ها بوجود آید و  تعمیق ارتباط بین آنها صورت پذیرد و بهره بگیری دوجانبه وجود داشته باشد.

در انتها خیریاپور احیای واحد های راکد –خروج واحد ها از تملک بانک ها –فعال سازی واحد های ورشکسته – اتمام طرح های با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد – احداث اسکه های چند منظوره – احداث پتروشیمی –اصلاح نژاد دام –توسعه کشت گلخانه ای –توسعه کشت گیاهان دارویی – زراعت چوب – راه اندازی چهار پایانه صادراتی را از مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری  در سال جاری برشمردند   .

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار