دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد
ساخت برنامه تلویزیونی
برنامه تلویزیونی "چالش دوپامین" با رویکرد خودشناسی و کاملاً استثنایی برای نخستین بار در کشور به کارگردانی وحید ندایی در حال ضبط است.

وحید ندایی در گفت و گو با خبرنگار آوای خزر در بهشهر اظهار کرد: برنامه تلویزیونی "چالش دوپامین" @Dopamine.challenge برای اولین بار در ایران و با یک سبک کاملا خاص اجرا خواهد شد و از آن دست برنامه های چالشی است که با رویکرد روانشناختی و خودشناسی طراحی و اجرا می شود تا در بستر اینترنت و دنیای مجازی توزیع گردد.

وی افزود: چالشی که در ابتدای صحبتم به آن اشاره کردم اینجاست که با حضور در برنامه تلویزیونی دوپامین به قسمت ناشناخته درون خود سفر کنید و پیشنهاد می شود تا عزیزان این فرصت تکرار نشدنی، خاص و کاملا استثنایی را از دست ندهند.

کارگردان این برنامه تلویزیونی در ادامه با بیان اینکه برنامه چالش دوپامین؛ چالشی بی سابقه در ایران که آمیخته از ( ترس، هیجان، غم، شادی) می باشد؛ خاطرنشان کرد: شرایط ضبط این برنامه در محیطی کاملا آرام بدون حضور مجری و عوامل پشت صحنه در فضای  تعلیق آور با دکوری خاص و چالش برانگیز برای میهمان طراحی شده است و شرایط به گونه ای رقم میخورد که ذهن میهمان به سمت چالش و واکاوی سیر کند.

ندایی در ادامه عنوان کرد: همانگونه که مستحضرید شرایط پاییز، فصل درس، مدرسه، کار با روزهای بلند و شب‌های کوتاه با زمستان، بهار و تابستان متفاوت است؛ امسال هم به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا؛ مدارس و دانشگاه‌ ها؛ اصناف و مراکز تفریحی تعطیل شده ‌اند و تمام رده های سنی در خانه به سر می‌برند و معمولا برای بخش عمده‌ای از وقت ‌شان برنامه خاصی ندارند و این باعث شده که فرصت بیشتری برای درون نگری داشته باشند.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط موجود، تصمیم گرفتم که ضبط یک برنامه چالشی اما متفاوت را داشته باشم تا بتواند افراد را بفکر فرو ببرد و بتوانند توسط تکنیک های منحصربفرد برنامه بیشتر به لایه های پنهان خود ورود کنند و به خودشناسی دست یابند، پیش بینی می شود که برنامه چالشی دوپامین با استقبال زیادی همراه خواهد بود.

این هنرمند با اشاره به اینکه برنامه چالشی دوپامین در مرحله جذب اسپانسر و میهمانان اصلی برنامه قرار دارد، اظهار کرد: افرادی که تمایل در بخش (اسپانسرینگ) این برنامه را دارند می توانند با ارسال پیام به پیج برنامه اعلام آمادگی کنند.

برنامه چالشی بزرگ یا "چالش دوپامین" برای اولین بار در ایران توسط وحید ندایی کارگردان جوان و باتجربه کشورمان و به تهیه کنندگی وحید ندایی و بهنام کلامی  و یک تیم بزرگ از محققان متخصصان مرتبط در حال ضبط می باشد و قطعا با استقبال گسترده ای مواجه خواهد شد؛

ناگفته نماند ندایی با تجربه های ارزنده خود در برنامه های قبل خود خوش درخشید و نامش پرآوازه مانده است.

اطلاعات تکمیلی از فرایند تولید و اخبار این چالش مهیج و بزرگ را در آینده نزدیک در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است جهت اطلاع از حضور در برنامه؛ چگونگی ضبط برنامه به آدرس پیج برنامه چالشی دوپامین @Dopamine.challenge مراجعه کنند و از جزئیات این برنامه مذکور مطلع شوید.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار