دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

به گزارش آوای خزر، شیوع ویروس کرونا استفاده از برنامه‌های موبایلی را به حدی افزایش داد که برای بسیاری از فعالان حوزه وب و نرم افزار فراتر از تصورات بود. با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید تردد از روز اول آذر ماه شاید یکی از راه‌های گذراندن وقت استفاده از برنامه‌های موبایلی باشد.

شاید برایتان پیش آمده باشد که پس مدت‌ها برنامه‌ای مناسب خود برای موبایل هوشمند خود بیابید و مشتاقانه دانلود شدن آن را نظاره کنید اما پس از نصب بفهمید که این برنامه رایگان نیست بلکه برای اجرای آن باید مبلغی پول بپردازید. در این شرایط معمولا افراد قید استفاده از برنامه را می‌زنند اما گاهی مواقع شرکت‌های سازنده اپلیکیشن‌ها برای یافتن تعداد بیشتری کاربر در مواقعی اقدام به رایگان کردن برنامه خود می‌کنند.

در ادامه تعدادی نرم افزار که به تازگی رایگان شده‌ و یا رایگان بوده‌اند را معرفی می‌کنیم.

بازی Animal Round

Animal Round، یک بازی سرگرم‌کننده و ساده است که در آن، کودکان می‌توانند نام حیوانات جدید را یاد بگیرند. در این بازی برای صعود به مرحله‌ی بعدی، باید حیوان درست را از میان دو عکس زیبا انتخاب کرد. برای راحتی، هر سؤال با صدای بلند خوانده و در متن نشان داده می‌شود. آموزش این برنامه در سطوح حیوانات مزرعه، موجودات دریایی، ساوانا، جنگل بارانی، حیوانات قطبی و پرندگان نمادین است. بازی Animal Round برای کودکان طراحی شده است. به همین دلیل، هر ضربه‌ای و هر حرکتی مانند کلیک کار می‌کند. این بازی شامل ۶۰ حیوان و ۱۸۰ عکس است که به ۶ سطح مختلف و دو حالت بازی تقسیم شده است. Animal Round به زبان‌های انگلیسی و سوئدی دردسترس است.

بهترین برنامه‌های ویرایش عکس را برای موبایل بشناسید

بازی Broken Words PRO

Broken Words PRO یک بازی جدید پازل جستجوی کلمات است که دانش شما را در مورد کلمات انگلیسی و تعاریف آن‌ها به روشی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز افزایش می‌دهد. در این بازی نه‌تنها کلمات جدیدی خواهید آموخت، بلکه در حین انجام بازی مهارت هجی کردن انگلیسی شما ارتقا پیدا می‌کند. صدها کلمه‌ی انگلیسی و تعاریف آن‌ها در این بازی گنجانده شده است.

یادگیری زبان

اولین برنامه، لرنیت نام دارد که به سبک و سیاق کلاسیک کلاس‌های حضوری زبان، آموزش خود را به صورت سطح‌بندی شده در اختیارتان می‌گذارد.

اپلیکیشن بعدی زبان بیاموز است که با اندکی تفاوت به غیر از زبان انگلیسی آموزش زبان‌های دیگری مثل فرانسه و عربی و آلمانی را هم در دستور کار قرار داده است. و در نهایت اپلیکیشن دهکده زبان را داریم که برای آموزش زبان روش‌های مؤثری مثل یادگیری زبان با شنیدن اخبار و خواندن کتاب و تماشای فیلم را برای کاربران در نظر گرفته است.

Cookmate

Cookmate یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای کسانی است که در دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید بخواهند هنر آشپزی خود را کمی ارتقا دهند زیرا دستور بخت‌های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید البته اگر شما خودتان یک آشپز حرفه‌ای در خانواده هستید و به نوعی دستور پخت ها را برای خود شخصی و ویژه کرده‌اید از طریق این نرم افزار می‌توانید دستور پخت خوراکی خود را به اشتراک بگذارید.

Zedge

این اپلیکیشن فروشگاهی برای wallpapers، آهنگ زنگ، پیام و هشدار شماست که به راحتی با نصب آن می‌توانید به بسیاری عکس زیبا و آهنگ مناسب دست پیدا کنید./ایسنا

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار