دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
مسئول کانون تبلیغی - فرهنگی منجی بین المللی (عج) گلوگاه گفت: هفتمین دوره همایش منجی بین المللی (عج) با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
هفتمین دوره همایش منجی بین المللی در گلوگاه برگزار شد

به گزارش آوای خزر، جواد محمود جانلو در هفتمین دوره همایش منجی بین المللی در سالن ورزشی شهید چمران گلوگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش  فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) و  مبارزه با مسیحیت تبشیری و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی با بیان اینکه مسیحیان در کشورهای مختلف دنیا در ورزشگاهها و اجتماعات بزرگ ساعتها حتی در شرایط بسیار  سخت ظهور منجی خود را طلب می کنند، افزود: شرط ظهور امام زمان(عج) اتحاد و اضطرار شیعیان و دعا برای ظهور آن حضرت می باشد.

مسئول کانون تبلیغی_فرهنگی منجی بین المللی (عج) عنوان کرد: دشمنان از هر روش و حربه ای برای جلوگیری از ظهور امام زمان (عج)استفاده می کنند ، تالیف کتابهای ضد مهدویت توسط دانشمندان بزرگ اروپایی و فیلم های ماهواره ای در شبکه های متعدد از ابزارهای دشمنان برای تاخیر انداختن ظهور حضرت محسوب می شود.

محمودجانلو بیان کرد: از اتفاقات نادر این دوره از همایش این است که جایزه ویژه این دوره یعنی سفر به کربلای معلا طبق قرعه کشی انجام شده برحسب اتفاق به اسم  بانی مالی این همایش جناب اقای سید محسن  نژاد حسینی  (فروشگاه های پرسید) انتخاب شده و او نیز جایزه خود را به یکی از توانخواهان اداره بهزیستی اهدا کرده است.

در پایان به سه نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی منجی بین المللی به ترتیب نفر اول تا سوم جایزه سفر به کربلای معلا ، یخچال فریزر ، اقامت دو روزه در مشهد مقدس اهدا شد و علاوه بر آن  به قید قرعه ۲۴ بن خرید کالا به شرکت کنندگان این همایش اهداء شد.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها