دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴

به گزارش آوای خزر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با بالگرد از تجمع طرفدارانش در پارک «نشنال مال» در واشنگتن بازدید کرد. 

تجمع طرفداران ترامپ در حمایت از وی و اعتراض به تصمیم دیوان عالی این کشور در رد درخواست ستاد ترامپ برای ابطال نتایج آرای 4 ایالت بوده است.

ترامپ در پیامی در توییتر از تصمیم طرفدارانش برای تجمع در واشنگتن ابراز تعجب کرده و گفته بود که از این موضوع خبر نداشته و قصد دارد از آنها بازدید کند.

ترامپ در مسیر رفتن برای دیدن یک مسابقه در آکادمی ارتش با بالگرد، بر فراز طرفدارانش در واشنگتن پرواز و از آنها بازدید کرد.

بامداد امروز (شنبه) دیوان عالی آمریکا درخواست ایالت تگزاس و ستاد ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت این کشور را رد کرد.

هر سه قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده‌اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترامپ را رد کردند.

ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ۴ ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.

 

 

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآوردهای رسانه‌های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد اما ترامپ تاکنون از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بارها تأکید کرده است که بایدن با تقلب بعنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: