دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش آوای خزر، اظهارات ایوان لکو، سرمربی آنتورپ پس از دیدار برابر بروژ درباره عملکرد بیرانوند باعث شد تا چند بازیکن قدیمی فوتبال بلژیک و روزنامه نگاران این کشور از او انتقاد کنند. لکو بعد از این بازی  گفت: " این تصمیم بدی بود که من آن را اتخاذ کردم. قرار دادن بیرانوند در ترکیب اصلی ریسک بود. این تصمیم من تصمیم بدی بود و همه این را دیدند. اتفاقی است که افتاده. ما دو دروازه بان اول داریم. یکی از آنها یعنی بوتز که خیلی خوب است. من در این بازی خواستم امتحان کنم چون فکر می کردم دروازه بان دیگر ما هم شرایط عالی دارد که اینطور نبود."

سرمربی آنتورپ بعد از انتقاد شدید از اودر مورد اظهاراتش حالا گفته های خود را به نوعی پس گرفته است. " من فقط بعد از مسابقه گفتم که در انتخابم اشتباه کرده‌ام. اشتباهی که احتمالاً 90 درصد مردم مرتکب آن می شوند زیرا فکر می کنم آن ها نیز اگر جای من بودند تا برای بازی روز یکشنبه علیرضا را درون دروازه قرار می دادند.

البته این بدان معنا نیست که ما به خاطر علیرضا بازی را باختیم؛ هرگز. من می خواهم اینجا همه چیز را روشن کنم چراکه طی روزهای اخیر همه‌چیز در این باره بسیار پیچیده شده بود. دلیل این که من درباره آن اشتباه صحبت کردم فقط این بود که ما شکست خورده بودیم."


 
لکو می گوید تنها قصدداشته تا اشتباهات بیرانوند را گوشزد کند " بعد از بازی با تاتنهام گفتم که علیرضا بازی خوبی انجام داده است. چرا حالا نمی توانم بگویم که او می‌توانست روی هر دو گلی که دریافت کردیم بهتر عمل کند؟ من قصد ندارم به واسطه این او را بکشم. حتی بعد از اخراج، گلین را هم نکشتم چراکه او را مانند دخترم دوست دارم. با این حال اگر دخترم هم کار غلطی انجام دهد به او تذکر خواهم داد. این روشی است که وجود دارد و بازیکنان من نیز کاملاً آن را می دانند. رقابت بین علیرضا و ژان پنجاه و پنجاه است.  ما این را از روز اول می دانستیم.  ما سعی می کنیم آن را به طور عادلانه مدیریت کنیم اما ناگزیر باعث ایجاد استرس و مشکل می شود. با این حال همه چیز در نهایت می‌تواند درست پیش برود."/همشهری انلاین

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: