دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
استاندار مازندران در گلوگاه درخواست کرد
استاندار مازندران در جشنواره انجیر گلوگاه از فرمانداری و شهرداری این شهر خواست که نمایشگاه دائمی صنایع دستی و بومی در گلوگاه با همکاری شهرداری و فرمانداری تاسیس و در کنار آن نیز یک سالن آمفی تئاتر ساخته شود.
اختصاص نمایشگاه دائمی صنایع دستی و بومی در گلوگاه با همکاری شهرداری و فرمانداری گلوگاه

به گزارش آوای خزر از گلوگاه، محمد اسلامی جمعه شب در اختتامیه پنجمین جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در گلوگاه اظهار داشت: دستگاههای دولتی دیگر جایی برای استخدام ندارند و از اینرو دولت با برنامه ها و سیاستهای جدید پولی و مالی ارزان قیمت مردم را به سمت کارآفرینی هدایت می کند.

وی افزود: از صبح در منطقه هزارجریب گلوگاه بودم و به ایشان گفتم که بی محابا کشت فندق در اراضی شیبدار را دنبال کنید، با یک کشاورز زعفران کار صحبت کردم که از کار خود رضایت داشت.

استاندار مازندران با بیان اینکه بالاترین ظرفیت را در بخش فناوری اطلاعات داریم، گفت: باید از این ظرفیت برای کسب و کار استفاده کنیم.

اسلامی با اشاره به توطئه اقتصادی آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانش علیه ایران بیان کرد: ما در کشور آن قدر منابع داریم که احتیاجی به نفت نداریم، جهت گیریها به سمت فناوری نوین، کسب و کارهای پایدار، تولید مقیاس انبوه و نظایر آن باید باشد.

وی از فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر گلوگاه خواست که با توجه به استقبال خوب مردم از جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در گلوگاه، محلی را به برپایی غرفه های صنایع دستی و محصولات خانگی و فصلی اختصاص دهند که دائمی باشد و در کنار آن نیز یک سالن آمفی تئاتر بسازند تا مردم برای شرکت در مراسمات افتتاحیه و اختتامیه جشنواره به زحمت نیفتند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص 10 میلیارد تومان جهت لایروبی انهار در مازندران اشاره و تصریح کرد: این کار سبب می شود که به محیط زیست بویژه در حق آبه میانکاله که دغدغه دوستداران محیط زیست است، توجه شود.

اسلامی همچنین از مردم خواست که در بحث ساماندهی پسماند با دولت همکاری کرده و بحث تفکیک زباله از مبدا را جدی بگیرند.

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین با توجه به درخواستهایی که جهت برندسازی انجیر گلوگاه و فرآورده های آن مطرح می شود از فرماندار گلوگاه خواست تا پیگیر موضوع باشند و استانداری نیز حمایت و کمک می کند.

وی در پایان اظهار امیدواری که با رونق کسب و کار در مازندران، به هدف 3 هزار میلیارد دلاری در صادرات دست پیدا کنیم.

به گزارش آوای خزر، در پایان مراسم اختتامیه از دست اندرکاران و فعالان جشنواره انجیر گلوگاه و غرفه دار برتر(معصومه حقانی) با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره قدردانی شد.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها