دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
در ۱۰ ماهه امسال
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از افزایش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه سال ۹۹ خبر داد و گفت: روند تولید در این صنعت با وجود کرونا افزایشی است.

به گزارش آوای خزر،  آقای سیدجلال میرهاشمی با اعلام این خبر افزود: با وجود تأثیر کرونا بر تولیدات صنعت پتروشیمی، خوشبختانه با اقدام‌های انجام شده، حدود ۶ درصد افزایش تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه امسال نسبت به دوره مشابه پارسال محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود سه درصد از این رشد تولید مربوط به افزایش تولید واحد‌های موجود است و بخش دیگر هم با توجه به بهره‌برداری‌های جدید انجام شده است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر روند افزایشی تولید در صنعت پتروشیمی، گفت: امیدوارم تولید این صنعت امسال به حدود ۶۱ میلیون تن برسد که بی‌شک در صورت نبود ویروس کرونا، شاهد رشد بیشتری در تولیدات این صنعت بودیم.

میرهاشمی به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طی دوران شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: واحد‌های پتروشیمی نیز همکاری بسیار مطلوبی در رعایت الزام‌های بهداشتی و تولید مواد و وسایل بهداشتی داشته‌اند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به برنامه‌ریزی برای انجام تعمیرات اساسی واحد‌های پتروشیمی در سه ماهه پایانی سال اشاره کرد و گفت: با توجه به فصل زمستان و افزایش مصرف گاز، این برنامه سبب شد تأثیر کمبود گاز در صنعت پتروشیمی حداقلی شود و تأثیر زیادی بر فعالیت مجتمع‌ها نداشته باشد.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها