دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
رپورتاژ آگهی/
حس هفتم با نگاهی زیبایی شناسانه، هوشمندانه و سرشار از ظرافت بر آن بوده تا هدایایی شکوهمند همچون صنایع دستی ایرانی را برای مخاطبان و همراهان شما آماده نماید.

صنایع دستی نفیس، نمادی از هویت و اصالت شما و برند شما

هدایا همیشه بهترین راه برای نثار قدردانی و استحکام روابط شما با همراهان کسب و کارتان بوده‌اند. گاه مناسبت ‌ها و بهانه‌ هایی پیش خواهد آمد که فرصت مناسبی ست تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را نسبت به همراهان و شرکای تجاری، مدیران ارشد، کارمندان نمونه و موفق و برخی مشتریان ویژه خود به جای آورید. انتخاب متفکرانه‌ی هدایای لوکس و نفیس همواره تاثیرگذار و اثر بخش بوده‌اند. صنایع دستی ارزشمند و پر ابهت سرزمین ما ایران، همواره در بین این هدایای تبلیغاتی لوکس حرف اول را می‌زنند. هدایایی زیبا و منحصر بفرد که احساسات خوشایند و رضایت بخشی را برای دریافت کنندگان آن به همراه خواهند داشت.

باورهای نیک، شور و ذوق، سلیقه و حوصله‌ای که در ساخت صنایع دستی ایرانی نهفته است این خوشایندی و لذت را دو چندان خواهد کرد. رنگ‌ها و طرح‌هایی که همه آنها ریشه در اعتقادات و اندیشه اصیل هنرمندان آن دارند و در این صنایع به کار گرفته شده‌اند به همراه هوش سرشار و ظرافت طبع و بزرگی روح سازندگان آن، مدعایی ست محکم بر اصالت و شکوه این صنایع.

اهدای صنایع دستی نفیس که ریشه در فرهنگ و هنر ایران عزیز ما دارد، به دلیل ویژگی‌ های منحصر بفرد و بی همتای این هدایا، همراهان و مخاطبان خود را شیفته و درگیر خود و داستان کسب و کارتان خواهید کرد و این خود مقدمه‌ای برای ایجاد یک پیوند عمیق و ناگسستنی بین شما و برندتان و آنها خواهد بود.

نقش‌هایی دلنشین برخواسته از اندیشه ناب ایرانی

طرح ها و نقش و نگارهای به کار رفته در صنایع دستی ایران حیرت انگیزند و بی نظیر. گویی هر کدام از باوری و هر باوری از روحی بزرگ حاصل شده است. منحنی‌های خیال انگیز با گل بوته هایی مدهوش کننده، اسلیمی های دلفریب، بته جقه های خوش ترکیب و گل و مرغ هایی موزون و چشم نواز. که بر جان صنایع دستی نفیس این مرز و بوم می‌نشینند، دل همراهان شما را خواهند ربود. همچون طرح‌ های فوق العاده زیبایی که میناها را شکوه و جلال بخشیده است در دستان مخاطبان شما احساساتی سرشار از آرامش و میهن دوستی را به آنها منتقل خواهد کرد.

صنایعی بر آمده از خاک پاک ایران

شکی نیست که خاک این سرزمین را با هنر و دانایی آمیخته اند. صنایعی گرانبها که معطر به خاک پاک ایران مان هستند و از سرانگشتان مردان بزرگ سرزمین پارس چکیده اند و جان گرفته اند، احساس تعلقی وصف ناپذیر در همراهان شما زنده خواهند کرد که بر شکوه این صنایع به عنوان هدایایی نفیس خواهند افزود. صنایع مسی زیبایی که گواه این موضوع هستند که عنصر وجودی آنها از دل خاک سرزمین پهناورمان استخراج شده است و در دستان مسگران توانا شکل گرفته اند و آثار چشم نوازی خلق کرده اند.

آراستگی و اصالت خانه‌های ایرانی با صنایع دستی نفیس ایرانی

انتخاب هدایای نفیس همچون صنایع دستی بی همتای کشورمان به بهانه‌ی قدردانی و سپاس از همراهان خاص و تجاری شما، چنان بر دل آنان خواهد نشست که آنها را زیبنده‌ی محل زندگی یا اتاق کار خود خواهند کرد و از زیبایی چشم نواز این هنرهای باشکوه لذت خواهند برد. جلوه گری همیشگی و پر رنگ این صنایع به جهت ماندگاری و عمر طولانی آنها در زندگی روزمره‌ی دریافت کنندگان این هدایا باعث خواهد شد که مخاطب شما ارتباط عمیق تری با کسب و کار شما و داستان برند شما برقرار نماید.

اثرات اعجاز برانگیز صنایع نفیس ایرانی

در بازار شلوغ و پر از ازدحام برندهای مختلف، آنچه که اهمیت دارد به دست آوردن احساس همدلی و همراهی مخاطب است. و صنایع دستی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود دارای قدرت و توانایی دستیابی به احساسات صمیمانه و متعلقانه‌ی مخاطبان نسبت به برند شما هستند. خواه شرکای تجاری، خواه مدیران ارشد و کارمندان موفق، خواه مشتریان ویژه و خاص شما با دریافت هدیه‌ای به شکوه تاریخ ایران زمین که روح مردمان هنرمند بر آنها دمیده شده احساس بسیار دلنشینی برای آنها به همراه خواهد داشت. پیشکش چنین هدایایی از جانب شما به آنها به منزله‌ی حسن انتخاب، اصالت و تفکر نیک برند شما و کسب و کارتان خواهد بود.

و اینک رسالت حس هفتم ...

حس هفتم با نگاهی زیبایی شناسانه، هوشمندانه و سرشار از ظرافت بر آن بوده تا هدایایی شکوهمند همچون صنایع دستی ایرانی را برای مخاطبان و همراهان شما آماده نماید. هدایایی که نگاه و تفکر آنها را نسبت به شما و کسب و کارتان همدلانه تر و صمیمانه تر خواهد کرد.

میناها و خاتم‌ها را می‌توان دردانه های صنایع دستی حس هفتم دانست. مینا کاری هایی که تداعی گر آسمان و بهشت هستند با نقش و نگارهای حیرت انگیزش دل هر بیننده ای را می رباید. و خاتم کاری هایی که ظرافت و طرح های بی نظیرش آدمی را انگشت به دهان خواهد کرد. ظروف، قاب‌ها و ساعت‌های مینا و خاتم چنان بر دل می‌نشینند که لبخند رضایت را بر لبان همراهان شما نقش خواهند بست.

صنایع دستی نفیس دیگری هم در دل هدایای حس هفتم حضور دارند که پیشکش همه‌ی این هدایا به همراهان شما به عنوان نمادی از شما در خاطرشان خواهد ماند. همچون الماس کاری‌های چشم‌ نواز، ملیله های ظریف و دل انگیز، ترمه ها و قلمکارهای خوش نقش و نگار و دلربا. که هر کدام به تنهایی و یا در کنار هم می‌تواند به شایستگی قدرشناسی و سپاس شما را از مخاطبان کسب و کارتان به جای آورد.

منقوش کردن نام تجاری و لوگوی کسب و کار شما به زیبا ترین و حرفه ای ترین شکل و به گونه ای که به ظاهر شکیل اثر هیچ آسیبی وارد نشود و قرار دادن آنها در دل جعبه‌ هایی مزین به ترمه های ایرانی و چرم سرخ، نه تنها بر شکوه و نفیس بودن آنها خواهد افزود، بلکه این هدایا را نزد دریافت کنندگان آنها همیشه ماندگار و تداعی گر شما و داستان کسب و کارتان خواهد کرد. و شما را همواره از حضور حامیان و مخاطبانی وفادار، صمیمی، مشتاق و دانا، دلگرم و امیدوار می‌نماید.

انتهای پیام/ ۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار