دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
لیزر موهای زائد برای اشخاصی که در جست و جوی راه حلی برای از بین بردن موهای زائد می باشند توصیه می شود؛ چرا که ماندگارتر از سایر روش ها است. دستگاه های لیزر الکس موجود در مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران، از پالس لیزر مخصوصی برای از بین بردن مو و همچنین جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های موهای زائد بدن استفاده می کنند.

لیزر موهای زائد، برای اشخاصی که در جست و جوی راه حلی برای از بین بردن موهای زائد می باشند توصیه می شود؛ چرا که ماندگارتر از سایر روش ها است. دستگاه های لیزر الکس موجود در مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران، از پالس لیزر مخصوصی برای از بین بردن مو و همچنین جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های موهای زائد بدن استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از افراد قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد سعادت اباد، تمایل دارند که درباره چگونگی از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر الکس، شناسایی عوارض جانبی لیزر موهای زائد و همچنین برخی گمانه زنی های پیرامون این روند، تحقیق کنند.

لیزر موهای زائد، روشی بی خطر است

لیزر موهای زائد، روشی بی خطر است

اکثر افراد می دانند که لیزر موهای زائد یک متد ایمن و ماندگار برای از بین بردن موهای زائد است. اما بعد از الیزر نمودن موهای زائد، ممکن است عارضه جانبی مختلفی ظاهر شود. بیشتر عوارض لیزر موهای زائد، جزئی و موقتی است. حتی در روش های سنتی از بین بردن موهای زائد، مثلا با تیغ احتمال بروز عوارض جانبی وجود دارد. در صورتی که عوارض جانبی طولانی مدت را تجربه کردید، با متخصص پوست خود در مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران مشورت کنید.

  • قرمزی و تحریک پوست

لیزر موهای زائد به ساختار فولیکول های موهای بدن آسیب می رساند. بدن به این موضوع واکنش نشان می دهد که بسیاری از افراد در نواحی لیزر شده، قرمزی و تحریک را تجربه می کنند. در برخی اوقات پوست ممکن است حالت سوزن سوزن شدن داشته باشد؛ احساس نرمی را القا کند و یا اندکی متورم شود. به هر حال این علائم کوتاه مدت هستند. گاهی اوقات ناحیه لیزر شده شبیه پوستی است که به تازگی واکس شده است. مرکز لیزر موهای زائد سعادت اباد، از ماده بی حس کننده موضعی برای کاهش واکنش پوست فرد به فرآیند لیزر موهای زائد، استفاده می شود. عوارض موضع تحریک شده باید پس از بروز واکنش های اولیه، طی چند ساعت پس از درمان کاهش یابد که گاها تورم و قرمزی با بسته های یخ یا حمام خنک به مرور کاهش می یابد.

  • پوسته شدن

برخی مواقع ممکن است ناحیه لیزر شده، پوسته پوسته شود. معمولا این عارضه هم مسئله جزئی است اما می تواند برای بسیاری از افراد ناخوشایند باشد. مخصوصا در فصل زمستان که پوست، به سبب کاهش تعریق خود به خود خشک می شود. گاهی پوسته پوسته شدن، منجر به پوسته ریزی یا زخم شدن می شود. پس از لیزر با مراقبت از ناحیه تحت درمان با استفاده از روش هایی مانند استفاده از مرطوب کننده، می توان از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

  • تغییر پوست

در حین درمان لیزر موهای زائد، احتمال دارد پوست با تغییراتی همراه شود یعنی پوستتان کمی تیره تر یا روشن تر شود. افرادی که پوست روشن تری دارند ممکن است تغییرات رنگدانه ای تیره تری را تجربه کنند و بالعکس افرادی که پوست تیره ای دارند ممکن است در معرض تغییرات رنگدانه های روشن تری باشند. نگران نباشید این تغییرات با گذشت زمان از بین می روند و پوست به رنگ و حالت طبیعی اصلی خودش برمی گردد.

  • آسیب دیدگی چشم

از بین بردن مو های زائد باید با استفاده از لیزرهای قدرتمندی انجام شود. در حقیقت احتمال خطر آسیب به چشم در زمانی که یک پزشک یا اپراتور، روی صورت کار می کند، وجود دارد. برای جلوگیری از بروز این عارضه کافیست هم فرد تحت درمان و هم پزشک از تجهیزات پزشکی مخصوصی جهت محافظت چشم استفاده کنند.

  • احتمال عفونت پوست

مثل سایر روش های حذف موهای زائد از بدن، تحت تاثیر قرار دادن فولیکول های مو با لیزر، می تواند احتمال عفونت را تشدید کند. شما باید هرگونه نشانه عفونت پوستی را به متخصص پوست گزارش دهید. توجه داشته باشید که در صورت بروز عفونت، نباید به طور خودسرانه و بدون نسخه یا تجویز پزشک، کرم های آنتی بیوتیکی را در مناطق وسیعی از پوست استفاده کنید.

مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران

عوارض نادر لیزر موهای زائد

  • سوختگی و تاول زدن

مراجعه به یکی از مراکز معتبر لیزر موهای زائد خطر عوارض جانبی را کاهش می دهد. اما اگر چگونگی از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر الکس، به درستی فرا گرفته نشود خطر سوختگی و تاول وجود دارد.

 

هنگامی که یک پزشک واجد شرایط، فرایند از بین بردن موهای زائد را انجام می دهد، سوختگی و تاول پوست به ندرت اتفاق می افتد. از آن جایی که در کلینیک42 فرآیند لیزر موهای زائد از دستگاه های با حرارت بالا استفاده می کند؛ پزشک قبل از استفاده از لیزر، از دستگاه یا کرم خنک کننده استفاده می کند تا از سوختن احتمالی پوست جلوگیری شود.

  • بروز جای زخم

اسکارها از عوارض جانبی متداول لیزر موهای زائد نیستند. با این حال، اگر اپراتور دستگاه لیزر دارای تبحر کافی نباشد و خطایی را مرتکب شود، ممکن است موجب بروز جای زخم شود. همچنین در صورت عدم مراقبت صحیح از ناحیه تحت درمان، ممکن است جای زخم ایجاد شود. به علاوه مرطوب نگه داشتن، محافظت در برابر نور و بررسی منظم علائم عفونت، می تواند از بروز جای زخم بر روی پوست جلوگیری کند.

مرکز لیزر موهای زائد سعادت اباد

چگونگی از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر الکس

اکثر افرادی که به مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران مراجعه می کنند می دانند که لیزر موهای زائد بی خطر است و عوارض آن در این مرکز معتبر، به خوبی مورد پایش و کنترل قرار می گیرد. وب سایت  کلینیک42 به معرفی یکی از مراکز معتبر لیزر فول بادی 550 هزار تومان، به نام مرکز لیزر موهای زائد سعادت اباد، پرداخته است. متد مورد استفاده این مرکز مورد تایید بسیاری از متخصصان پوست و مو می باشد و به نظر نمی رسد که در درازمدت خطراتی در رابطه با این متد وجود داشته باشد.

توصیه می شود افرادی که مایل به درمان موهای زائد خود با لیزر هستند از یک پزشک متخصص مشورت بگیرند. با این حال، ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشند تا ناحیه کمی را لیزر کنند و یا بنا به هر دلیلی از لیزر می ترسند. این دسته از افراد باید از متخصص پوست خود بخواهند که قبل از انجام لیزر فول بادی، چگونگی واکنش پوست را در مقیاس کوچکی مورد آزمایش قرار دهد. به این صورت که قسمتی موهای زائد قسمتی از بدن را با لیزر درمان می کنند تا هم اثرات جانبی احتمالی مشاهده شود و هم ترس فرد از بین برود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها