دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
رییس خانه صنعت و معدن کشور:
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: دو روز پیش که خدمت نمایندگان استان اصفهان بودیم خیلی از دوستان مصرند که ای کاش ترتیبی مهیا می‌شد که آقای مهندس اسلامی حداقل برای باقی‌مانده خدمت به استان خودش بیاید!

ای کاش آقای استاندار به اصفهان برگردد!

به گزارش آوای خزر از ساری، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: این شورا تشکیل نشده است که قوانین را نقض کند، یا منابع درآمدی دولتی را کم کند و یا بخش خصوصی انتظار بیجا داشته باشد.

وی افزود: تنها انتظار ما این است که مشکلات و موانع بر سر راه تولید کنندگان پیمانکاران را با توجه به مسائل استانی رفع کنیم و برخی از مکشلات استانها بصورت ملی رفع شود؛ خیلی از مشکلات ممکن است در استانها مثلاً مازندران باشد و شما زحمت بکشید و آنها را بفرستید تهران و برای استان اصفهان یا آذربایجان نیز مشکلات مشابه آن حل شود.

رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت کشور که رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان را نیز عهده‌دار بوده و همشهری محمد اسلامی استاندار مازندران است؛ به حضار گفت: نه به این خاطر که با استاندار همشهری هستیم خدمت شما تبریک می‌گویم؛ بلکه حتی دو روز پیش که خدمت نمایندگان استان اصفهان بودیم خیلی از دوستان مصرند که ای کاش ترتیبی مهیا می‌شد که آقای مهندس اسلامی حداقل برای باقی‌مانده خدمت به استان خودش بیاید!

این مسوول ادامه داد: عرض من این است که همه مازندران برای همه جای ایران وطن است و هیچ ایرانی نیست که سالی چند روز مازندران نیاید و از آب و هوای آن استفاده نکند.

***

سهل‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه اخیر بانک ملی که براساس آن تمام کارخانه‌های تملک‌شده توسط این بانک با 5 درصد پیش‌پرداخت و اقساط 30 ساله به خود مالک بر می‌گردد، اظهار داشت: این اقدام ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی که در بخش صادرات پیش می‌آید باشد.

وی بیان کرد: تنفس بدهی تولیدکنندکان را دنبال می‌کنیم و امیدواریم مالکان صنایع از این تنفس برای دیون معوقه استفاده کنند، ستاد تسهیلات کشور برای چند واحد تا سقف هزار میلیارد تومان را تنفس داده اما ما می‌گوییم این تنفس برای کل کشور باید باشد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار