دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
اخبار پشت پرده حکایت از این دارد که بین نزدیکان قالیباف اختلاف افتاده و ادعای نیامدن قالیباف به عرصه انتخابات1400 یا با هدف خالی نشان‌دادن صحنه برای جلب توجه یا فشار به رقیب بوده است یا تاکتیکی برای دورکردن اذهان از قالیباف در ماه‌های مانده به انتخابات تا او کمتر زیر ضرب و فشار باشد.

به گزارش آوای خزر، شرق نوشت: دیروز هم علی مطهری درباره نامزدی قالیباف در انتخابات گفته است: «ایشان از مردم برای مجلس رأی گرفته است برای چهار سال آینده. بهتر است این کار را به پایان برساند. اینکه وارد انتخابات ریاست‌جمهوری شود بی‌احترامی به مردم است». این ایده صرفا علی مطهری نیست و حتی بسیاری از اصولگرایان به‌خصوص تیم مخالف قالیباف هم چنین نگاهی دارند؛ به‌ویژه آنها که در ابتدای کار مجلس بحث میثاق‌نامه را مطرح کردند.

جبهه پایداری که حتی در ابتدا مخالف حضور شهردار سابق تهران در فهرست اصولگرایان تهران برای مجلس بود، به دنبال این بود که بلندپروازی قالیباف را کنترل کند؛ میثاق‌نامه‌ای تهیه کرده بود که نامزدهای ریاست مجلس با امضای آن حق ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری را نداشتند و باید چهار سال نمایندگی خود را به پایان می‌بردند. میثاق‌نامه‌ای که البته قالیباف نه‌تنها آن را امضا نکرد بلکه اصولا در جلسات مرتبط با آن هم شرکت نکرد.‌ اما در صورتی که خبر نیامدن رئیس فعلی مجلس به کارزار انتخابات 1400 درست باشد، اوضاع برای اصولگرایان بسیار پیچیده می‌شود. همان‌طور که ضرغامی گفته اتوبوس نامزدها به راه می‌افتد و شورای نگهبان با انبوهی از شخصیت‌های طراز اول اصولگرای احساس تکلیف کرده، روبه‌رو می‌شود. در صورت تأیید اکثریت آنها انتخابات آتی یکی از پرنامزدترین رقابت‌های ریاست‌جمهوری، به‌ویژه در جریان اصولگرایی می‌شود و بسیار محتمل است که کار انتخابات به علت پخش‌شدن آرا بین نامزدهای اصولگرایی و به‌دست‌نیامدن حدنصاب، به مرحله دوم بکشد.

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها