دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
رامین مهمان پرست در مازندران برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است.

به گزارش آوای خزر، رامین مهمان‌پرست در جمع خبرنگاران مازندران از حضور خودش به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، اظهار کرد: وزارت خارجه در توسعه فعالیت اقتصادی عملکرد مناسبی نداشته است.
وی با اعلام اینکه سیاست های کلی و راهبردی وزارت خارجه توسط رهبر انقلاب اسلامی ایران تبین می‌شود، تصریح کرد: اما در حوزه اجرا اتفاقات خوبی نیافتده است و اگر هم نقدی وجود دارد در اجرای است.
مهمان پرست خاطر نشان کرد: برای برون رفت از چالش‌های اقتصادی در کشور همه معاونت‌های وزارت خارجه باید در حوزه اقتصادی ورود پیدا کنند.
وی اضافه کرد: همه معاونت‌ها در وزارت خارجه باید رویکرد اقتصادی داشته باشند، دیپلماسی اقتصادی در سیاست خارجه باید در اولویت اصلی قرار گیرد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائتلاف وحدت ملی در ارتباط با انعقاد قرار داد با چین، گفت: باید بپذیریم که چین در حال تبدیل شدن به قدرت اقتصادی در جهان می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: هر کشوری برای توسعه اقتصادی و رشد در این زمینه تلاش می‌کند که با کشورهای داری بنیه اقتصادی ارتباط برقرار کند.
مهمان پرست اضافه کرد: کشور برای توسعه اقتصاد نیاز به انعقاد قرار داد با چین داشت و لازم بوده است.
وی ادامه داد: اینکه چه طور از این قرار دادهای بهره‌برداری مناسب شود باید مد نظر متولیان امر در کشور قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در سایر بخش‌های قرار با چین باید حساسیت‌های لازم لحاظ شود.
مهمان پرست در ادامه به خواستار اصلاح پرداخت یارانه‌ها در کشور شد و گفت: با اصلاح روش پرداخت و مدل خاص اقتصادی به افراد کم درآمد در کشور می‌توان تا 12 برابر یارانه داد.
وی در بخش حمایت از تولید به ویژه محصولات کشاورزی، گفت: در این بخش باید مشوق‌های بخش تولید کشاورزی را افزایش داد.
سخنگوی سابق وزارت خارجه اضافه کرد: با کمی تغییر و تحول امکان پرداخت بیش از 80 هزار میلیارد تومان یارانه در بخش کشاورزی وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: کل محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور 20 میلیون تن است در حالی که ما سالانه 120 میلیون تن محصول تولید می‌کنیم، برای ایجاد انگیزه در بین کشاورزی می‌توانیم با ارائه مشوق‌های صادراتی حجم تولید در این بخش را افزایش دهیم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی ادامه داد: یکی از اهداف این ائتلاف مطالبه عمومی از کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: مردم در حال حاضر نیاز به مدیران متخصص، با انگیزه،خلاق و دلسوز و از همه مهمتر سالم باشند و اگر این افراد روی کار بیایند وضعیت کشور ما نسبت به سایر کشورهای همسایه وضعیت بهتری خواهیم داشت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی با اشاره به قابلیت‌های موجود در کشور، افزود: در سیاست خارجی مشکل داریم، فکر می‌کردیم که با مذاکره و توافق با یک ابرقدرت مشکل ما حل می‌شود، مذاکره شرط دارد، اگر موضع قدرت وارد می‌شدیم نتایج مطلوب‌تری دریافت می‌کردیم.

وی اضافه کرد: سیاست خارجی باید وارد همکاری منطقه‌ای شود و برای تولیدکننده و صادرکننده شرایط را محیا کند تا شاهد تحول اساسی در بخش‌های مختلف کشور شویم.

میهمان‌پرست خاطر نشان کرد: روابط پایدار روابطی است کهباید همراه با تامین منافع اقتصادی باشد، این ائتلاف برای اداره کشور، مدیریت کشور و تحول ساختار اداری برنامه دارد.
انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها