دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
شاعری در جمع خبرنگاران:
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی بخش خصوصی و دولتی در سی ماه گذشته در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر خبر داد.
سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش آوای خزر از ساری،علی محمد شاعری در جمع خبرنگاران  با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های ویژه و منحصر بفرد بندر امیرآباد بهشهر، گفت: در سه سال گذشته بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و ۷۵۰ میلیارد تومانی دولتی برای استقرار صنایع کوچک، متوسط و بزرگ و توسعه زیرساخت ها در منطقه ویژه امیرآباد بهشهر انجام شد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مبلغ سرمایه گذاری درحالیست طی ۲۰ سال و از ابتدای راه اندازی منطقه ویژه امیرآباد تا سال ۹۵، حدود ۶۶۰ میلیارد تومان در این منطقه برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده بود و تنها در سی ماه گذشته این رقم بیش از ۸۴۰ میلیارد تومان بوده است.

نایب رییس مجمع نمایندگان مازندران افزود: مهمترین سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه امیرآباد، احداث کارخانه تولید MDF است که بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و ظرف چندماه آینده به بهره برداری می رسد.

شاعری مهمترین صنایع مستقر در این بندر را کارخانه فولاد، کارخانه تولید کاغذ، کارخانه روغن کشی، انبارها و سیلوهای ذخیره غلات، فرآورده های نفتی و روغن خوراکی اعلام کرد و افزود: عملیات احداث کارخانه مبل سازی و چرم سازی در این منطقه شروع شده و به بهره برداری می رسد که ۱۵۰۰ اشتغال مستقیم را به همراه خواهد داشت.

عضو خانه ملت اظهار کرد: علاوه بر سرمایه گذاری ۸۴۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در سه سال گذشته، دولت در این مدت برای توسعه زیرساخت ها، اسکله های تخلیه و بارگیری، ایجاد سیستم های پیشرفته رو رو ریلی و خدمات پشتیبانی پسکرانه در امیرآباد بهشهر بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

شاعری از افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد از ۳.۵ میلیون تن به هفت میلیون تن خبر داد و گفت: پروژه های متنوع و متعدد اقتصادی سال گذشته باحضور رییس محترم جمهور در امیرآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر ۲۴۰۰ نیروی کار در منطقه ویژه امیرآباد بهشهر مشغول فعالیت هستند، گفت: ۸۰ درصد این افراد نیروهای بومی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه هستند.

وی همچنین از توسعه روزافزون تاسیسات و ظرفیت های این بندر خبر داد و گفت: در سه سال گذشته اقدامات زیربنایی و زیرساختی زیادی در این منطقه انجام شده است.

شاعری از رییس جمهور خواست به میمنت چهل سالگی انقلاب و به پاس فداکاری و رشادت های مردم مازندران در حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب، هرچه سریعتر لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری اقتصادی امیرآباد بهشهر را به مجلس ارائه کند.

 انتهای پیام/۱۰۰۱
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار