دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ امروز پایان می یابد، گفت: این آزمون مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:با توجه به مصوبه جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و با توجه به تعویق صورت گرفته در این آزمون، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند فراهم شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان  قرار گرفت و متقاضیان تا پایان امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه جاری می‌توانند نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، ویرایش آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 1400 جریمه ۱۲۰ هزار تومانی ندارد، اظهار کرد: به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که آنها نیز در بازه زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه آن، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

زرین آمیزی تاکید کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در تاریخ های ۶،۷ و ۸ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد./باشگاه خبرنگار

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار