دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران:
اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است ولی در کنارش بحث فرهنگ را فراموش نخواهیم کرد‌.
 
به گزارش آوای خزر،  شکرالله رضازاده در مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران، ضمن تبریک پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات اظهار کرد: شاید پس از سوم خرداد سال ۱۳۶۱ این جمله معروف " خرمشهر را خدا آزاد کرد" این بار باید گفت که انقلاب را، ولی و امتش آزاد کردند.

وی افزود: اگر رهبری رهبر معظم انقلاب نبود معلوم نبود در ۲۸ خرداد ماه چه اتفاقی خواهد افتاد، دست مریزاد به این ملت هوشمند، هوشیار و بیدار که به ندای رهبری لبیک گفت و پا به پای این انقلاب آمد.

رضازاده تصریح کرد: از تک تک مردم ایران تشکر می‌کنیم امت عزیزی که در همه سختی‌ها پای کار بودند، این بار نوبت انقلاب و انقلابیون است، یادمان نرفته که پنجم بهمن سال ۱۳۹۱ طی جلسه طولانی با دکتر ولایتی هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد و نگران بودیم چرا که مقام رهبری در همان مقطع نکاتی را بیان کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران در ادامه بیان کرد: متن و مغز نکته مقام رهبری این بود که هر کسی در جای خودش باید درست عمل کند، اجازه بدهید من تاسف بخورم چرا که رهبری نقش خود را در این هشت سال به‌درستی ایفا کرد، اما برخی از ما‌ها خیر! که اگر ایفا می‌کردیم قصه‌های پر غصه برجام‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

وی اضافه کرد: سوم آبان ۱۳۹۲ طرف ایرانی به‌دلیل وعده اصرار می‌کرد که باید مذاکرات ژنو به نتیحه برسد، طرف غربی به هیچ یک از چهار وعده خود عمل نکرده بود، متاسفانه ادامه این مسیر در بستر پای کار نیامدن خیلی از ما‌ها بود، در سال ۱۳۹۶ هم وقتی که دورهم جمع شده بودیم تا در کارزار انتخابات شرکت کنیم باز هم قصه پرغصه اتفاق افتاد که بخشی نتیجه بی‌تدبیری برخی از حضرات در مرکز بود.

وی با بیان اینکه این بار جریان انقلاب به یک هوشمندی رسید، یادآور شد: در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸وحداقل در مازندران اتفاق بی‌نظیری افتاد تمام مرد و زن انقلابی پای کار آمده و به ندای برادرانشان در شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی لبیک گفتند و برای بار اول در صحنه انتخابات لیست جبهه ائتلاف به‌طور کامل رای آورد، ما یک دوم اسفند ماه پربرکت دیگر در ۱۳۹۷ که مازندران به میزبانی سردار عزیز حاج قاسم فراموش‌نشدنی مفتخر بود.

رضازاده اضافه کرد: این مسیر ادامه پیدا کرد تا اینکه به انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ رسیدیم، تازه جبهه انقلاب نفس و جان گرفت، باید معنا پیدا می‌کرد آمدیم در کنار هم یک‌صدا این اتفاق خوب را رقم زدیم.

این مسئول افزود: بنده معتقدم کار جبهه انقلاب از این به بعد جدی‌تر و ویژه‌تر خواهد بود، امروز مردم یک امیدی را به دولت انقلابی سیزدهم بستند که نباید به یاس تبدیل شود، آیت الله رئیسی در اولین مصاحبه خبری که به‌عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری امید را به جامعه تزریق کرد.

وی ادامه داد: آنجا که در پاسخ به اظهارات وقیحانه بایدن " دوست همان آقایی که می‌گفت در توییتر با هم رفیق شدیم" نوع برخورد آقای رئیسی در دنیا بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشت، چرا که پیام داشت دنیا بداند جمهوری اسلامی دیگر کوتاه نخواهد آمد دوران بزن و درو تمام شده او حقش را از ظالمین خواهد گرفت.

رضازاده خاطرنشان کرد: فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ اجازه ندادند که از حق مسلم خودمان را با آرای ۴۰ میلیونی دفاع کنیم و این حق را سران خائن فتنه از ملت گرفتند، اما این بار دیگر تمام شد همه مسئول هستیم تا اینجای کار پیش آمدیم.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران ضمن تقدیر از روسای ستاد جبهه انقلاب، کمیته موفق بانوان، کمیته جوانان و دانشجویی و افراد دیگر، تاکید کرد: جبهه انقلاب از اختلاف و دوری نتیجه نخواهد گرفت، ما در کنار هم ما خواهیم شد و این ما همان مشتی است که در دهان دشمن میزند، مشکلات کشور و مردم با پای کار آمدن جبهه انقلاب حل خواهد شد، وظایف ما از این به بعد متنوع‌تر و متعددتر خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: حق مردم خوبمان تجربه زندگی جدید زیر سایه انقلاب و جمهوری اسلامی است، توسعه متوازن در کنار هم حق مردم است، اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است، اما قطعا نمی‌توانیم طبق تاکید مقام معظم رهبری به فرهنگ بی‌توجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی سیزدهم در عین حال که توجه به معیشت مردم را در اولویت قرار می‌دهد، گفت: این دولت به حوزه فرهنگ هم توجه می‌کند تا اگر خدا بخواهد اتفاقات خوبی رقم بخورد، موضوعات پسا انتخابات مهم است، ولی استقرار درست انقلاب مهم‌تر است، باید پرهیز از منیت‌ها و سم‌خواهی صورت بگیرد.

مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران
مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران
مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران
مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران
مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران
مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار