دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
استاندار مازندران در جمع فرمانداران و بخشداران مجري مرحله دوم انتخابات
استاندار مازندران در جمع فرمانداران و بخشداران مجري مرحله دوم انتخابات در فرمانداري قائمشهر از آمادگي كامل مازندران براي برگزاري باشكوه مرحله دوم انتخابات خبر داد.
به گزارش آوای خزر،ربيع فلاح جلودار با اشاره به برگزاري مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهر هاي بابل ، قائمشهر ، جويبار ، سوادكوه ، سيمرغ و سوادكوه شمالي گفت :  مرحله اول انتخابات بسيار خوب ، قانونمند و باشكوه برگزار شد و انتظار داريم در مرحله دوم نيز مجريان انتخابات در كمال بي طرفي براي برگزاري يك انتخابات سالم و شفاف تلاش نمايند .
مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : مشاركت مردم از محورهاي مهم توسعه است و الحمدلله مسئولان برگزاري انتخابات در مرحله اول به تكليف خود به طور كامل عمل كردند و انتظار داريم در مرحله دوم نيز با دقت و حساسيت بيشتري زمينه هاي برگزاري انتخابات باشكوه را فراهم كنند .
استاندار مازندران از تلاش فرمانداران ، بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات در برگزاري مرحله اول انتخابات با مشاركت 5 / 72 درصدي مردم تقدير نمود و گفت : خدا را شاكريم كه انتخابات مرحله اول در كمال صحت و سلامت و امنيت برگزار شد و نتايج همه حوزه هاي انتخابيه بدون حتي يك مشكل مورد تاييد شوراي نگهبان قرار گرفت .
وي تصريح نمود : حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي راي در انتخابات عليرغم مشكلات اقتصادي يكي از دستاوردهاي مهم دولت تدبير و اميد در سال 94 است .
فلاح ادامه داد : الحمدلله آحاد مردم ، دانشگاهيان ، علما و روحانيون و سياسيون از برگزاري مطلوب مرحله اول انتخابات در مازندران اظهار رضايت كرده اند و اميدوارم اين روند در مرحله دوم نيز تجلي يابد.
ربيع فلاح خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت : زمان برگزاري مرحله دوم انتخابات با فصل كار و تلاش و كشاورزي همزمان شده است و انتظار مي رود اطلاع رساني بيشتري از سوي مسئولان برگزاري انتخابات ، صدا و سيما و رسانه هاي مجازي صورت گيرد تا زمينه مشاركت بيشتر مردم در عرصه تعيين سرنوشت فراهم شود .
وي تاكيد كرد:  بايد تنور انتخابات را گرم نگهداشت و تبليغات عمومي بيشتري در اين زمينه صورت گيرد .
استاندار مازندران در پايان گفت : ميزان راي ملت است و همه بايد پاسدار و حافظ و امانتدار راي مردم باشيم و به تكليف خود براي برگزاري انتخابات سالم ، قانونمند و با مشاركت حداكثري مردم تلاش كنيم .
در اين نشست عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران و رئيس ستاد انتخابات استان نيز گفت : در اين دوره از انتخابات 509 شعبه اخذ راي براي حوزه انتخابيه بابل و 356 شعبه اخذ راي براي حوزه انتخابيه قائمشهر در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد : در حوزه انتخابيه بابل 358 هزار و 295 نفر و در حوزه انتخابيه قائشمهر 334 هزار و 973 نفر واجد شرايط راي دادن هستند.
يونسي تاكيد كرد : در مرحله اول دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه در هفتم اسفند 94 برگزار شد در حوزه انتخابيه بابل مشاركت 72 درصد و در حوزه انتخابيه قائمشهر مشاركت 83 درصد بوده است.
 انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها