دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که در کویت حضور دارد، در سخنانی گفت که کشورش با ایرانی‌ها در وین به صورت غیرمستقیم مذاکره است و مدعی است که آمریکا حسن نیت و اراده خود را برای بازگشت به برجام نشان داده است. او در عین حال گفت که امکان اینکه مذاکرات با ایران در وین نامحدود باشد، وجود ندارد و اکنون توپ در زمین تهران است.

به گزارش آوای خزر، به نقل الجزیره، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کویتی در این کشور حضور دارد، در سخنانی گفت که کشورش با ایرانی‌ها در وین به صورت غیرمستقیم مذاکره است و مدعی است که آمریکا حسن نیت و اراده خود را برای بازگشت به برجام نشان داده است.

وزیر خارجه آمریکا در عین حال گفت که امکان اینکه مذاکرات با ایران در وین نامحدود باشد، وجود ندارد و اکنون توپ در زمین تهران است.

دولت آمریکا اردیبهشت‌ماه سال 1397 از توافق هسته‌ای برجام که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده بود خارج شد و تمامی تحریم‌های متوقف‌شده ذیل این توافق را علیه ایران احیا کرد. دولت فعلی آمریکا مدعی است قصد بازگشت به این توافق را دارد، اما کارشناسان می‌گویند آمریکا بعد از دولت ترامپ به این نتیجه رسیده که سلاح تحریم‌ها به خوبی گذشته عمل نمی‌کند و کند شده و به همین دلیل از میانه‌های سال 2019 به دنبال انجام برنامه‌ریزی‌های جامع جهت به‌روزرسانی راهبردهای تحریمی خود بوده است.

بررسی روند اعمال تحریم در دوره‌های مختلف اثبات می‌کند که اصلی‌ترین متغیر در سیاست تحریمی آمریکا وضعیت سلاح تحریم است نه وضعیت مذاکرات. هرگاه سلاح تحریم آماده استفاده بوده، به‌صورت حداکثری مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار