دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
رپرتاژ آگهی/
انواع زیادی لوله لوله کشی برای منازل وجود دارد. برای آشنایی با انواع لوله‌های فلزی با ما همراه شوید.

انواع زیادی لوله لوله کشی برای منازل وجود دارد. برای آشنایی با انواع لوله‌های فلزی با ما همراه شوید.

 

 

انواع زیادی لوله لوله کشی برای منازل وجود دارد. لوله های لوله کشی مانند PEX و PVC بسته به کاربرد آنها و محل نصب آنها معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این ، انواع دیگری از لوله های لوله کشی مانند مشکی ، گالوانیزه و برنجی وجود دارد. بیایید رایج ترین لوله کشی لوله های فولادی را در زیر مشاهده کنیم.

لوله فولادی گالوانیزه

لوله های فولادی گالوانیزه یا روی ضخیم و سنگین با نمای بیرونی فلزی خاکستری یا نقره ای به نظر می رسند. لوله فولادی گالوانیزه معمولاً در ساخت و سازهای جدید مدرن استفاده نمی شود ، اما در دهه 1980 یافتن لوله گالوانیزه معمول بود. یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع لوله ها، لوله گالوانیزه می باشد که به دلیل خصوصیات خاصی که دارد، گزینه مناسبی برای استفاده در بسیاری از شرایط است. اما به دلیل اینکه قیمت لوله گالوانیزه نسبتا بالاست از دیگر فولاد های ضد زنگ به جای ان استفاده می شود.لوله گالوانیزه در واقع یک لوله‌ از جنس  آهن و یا فولاد است که با فلز “روی” پوشش داده شده‌ است. به فرآیندی که لوله فولادی در روی فرو رفته تا از زنگ زدگی آن جلوگیری شود گالوانیزاسیون می گویند. همانطور که گفته شد این فرآیند برای افزایش مقاومت لوله در برابر خوردگی و زنگ زدگی در شرایط محیطی مرطوب و شرایطی که مواد خورنده و اسیدی در ان حضور دارند انجام می‌شود.

از آنجایی که لوله های فولادی به طور طبیعی سنگین هستند ، کار با آن نسبت به سایر مصالح لوله مشکل تر است و اگرچه بسیار مقاوم است ، اما فولاد گالوانیزه عمر محدودی دارد. پوشش روی می تواند در نهایت خراب شود و باعث زنگ زدگی داخل شود که می تواند منجر به کاهش فشار آب و گرفتگی خطوط آب شود.

لوله فولادی

لوله فولادی یک اصطلاح عمومی برای لوله های ساخته شده از فولاد است. چرا کلی؟ زیرا لوله ها و فولاد نیز متفاوت هستند. چه نوع لوله هایی وجود دارد؟ در سطح جهانی ، لوله های فولادی به دو گروه بزرگ تقسیم می شوند ، اینها لوله های فولادی گرد و لوله های فولادی شکل هستند. یکی دیگر از علائم تقسیم لوله های فولادی وجود یا عدم وجود جوش است. لوله های جوش داده شده دارای درز جوش داده شده هستند ، لوله های بدون درز ندارند.

. لوله فولادی ضد زنگ

فولاد ضد زنگ می تواند بسیار مرتب باشد ، اما بسیار گران است. لوله های فولادی ضد زنگ در مناطق در معرض خوردگی و نزدیک مناطق ساحلی استفاده می شود. این نوع لوله ها به دو صورت انعطاف پذیر و سفت و سخت موجود است و برای اتصال به انواع دیگر لوله ها به اتصالات خاصی احتیاج دارد. در اندازه ها و طول های مختلف موجود است.

  1. 3. لوله مسی

لوله های مسی در دهه 1930 در خانه ها ظاهر شد ، اما از دهه 1960 تا به امروز معمول بود. لوله کشی مسی معمولاً دارای دیوارهای نازک است و قطر آن از لوله های فولادی کوچکتر است. با گذشت زمان ، اکسیداسیون می تواند لوله های مسی را از رنگ قرمز مایل به قرمز براق به قهوه ای تیره یا سبز تغییر دهد.

مس به دلیل دوام ، تحمل حرارتی و عمر طولانی شهرت دارد. یکی از نگرانی های مس ، به ویژه در خانه های قدیمی ، این است که اتصالات - جایی که لوله ها به اتصالات مختلف متصل می شوند - ممکن است حاوی لحیم سرب باشند. یکی دیگر از اشکالات مهم این است که افزایش طولانی مدت قیمت مس در بازار ، آن را به گزینه ای بسیار گران قیمت تبدیل کرده است.

. لوله چدنی

انواع زیادی لوله لوله کشی برای منازل وجود دارد. برای آشنایی با انواع لوله‌های فلزی با ما همراه شوید.

 

لوله های لوله کشی چدنی به طور معمول به شکل زنگ و گل میخ ساخته می شوند. همچنین با اتصالات رزوه ای یافت می شود ، اما گرانتر از زنگ هستند و آن را می پیچانند. این لوله ها سنگین تر از هر لوله دیگری هستند که معمولاً برای سیستم های توزیع آب یا نصب زیرزمینی به عنوان کانال اصلی در سیستم های زهکشی یا فاضلاب استفاده می شوند. کوچکترین اندازه ای که معمولاً تولید می شود 4 اینچ است ، آنقدر بزرگ که می تواند در مصارف مسکونی استفاده شود.

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: