دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
رپورتاژ آگهی/
برای آشنایی با نحوه رفع برفک فریزر در ادامه با ما همراه باشید.

 

جمع شدن یخ در یخچال یا فریزر می تواند یک مشکل جدی باشد زیرا می‌تواند دمای دستگاه را بیش از حد گرم کند که به طور بالقوه می‌تواند باعث خاموش شدن دستگاه شما شود یا بوهای ناخوشایند و ناخواسته نیز وجود داشته باشد. اگر فریزر شما دارای گارانتی است، مهم است که با یک تکنسین یا نمایندگی، مانند نمایندگی تعمیر و سرویس یخچال ادمیرال تماس بگیرید تا به شما کمک کنند زیرا اگر خودتان دستگاه را تعمیر کنید، امکان دارد که باعث لغو گارانتی شوید.

نحوه رفع برفک فریزر

چند نکته را می‌توانید خودتان بررسی کنید تا مشکل برطرف شود.

·        رطوبت

شما می توانید تعداد دفعاتی که هر روز وارد فریزر می شوید را کاهش دهید. هر بار که در فریزر خود را باز می کنید هوای سرد به بیرون جریان می یابد و هوای گرم به داخل راه پیدا می کند. این رطوبت در هوای گرم شایع ترین علت ایجاد یخ در فریزر است. هنگامی که غذاهای داغ را در فریزر قرار می دهید ، می توانید رطوبت آن را نیز وارد کنید. همیشه باید صبر کنید تا غذای شما خنک شود قبل از قرار دادن آن در فریزر ، این امر مانع از ایجاد رطوبت و جلوگیری از یخ زدگی می شود. غذای داغ را در یخچال خود قرار دهید و اجازه دهید قبل از اینکه آن را برای همیشه در فریزر خود قرار دهید تا دمای اتاق خنک شود. عملکرد داخلی انجماد سریع ویژگی است که مخصوص جلوگیری از یخ زدایی طراحی شده است و در بسیاری از واحدهای فریزر متداول است. وقتی غذای جدیدی به فریزر اضافه می کنید ، حالت انجماد سریع را فعال کنید تا هرگونه افزایش دما یا یخ زدایی متوقف شود. این بدان معناست که غذای شما برای مدت طولانی تری تازه و طعم دار خواهد ماند!

·        درجه حرارت

تنظیم بیش از حد یا خیلی پایین دمای فریزرها می تواند باعث تشکیل یخ اضافی و تجمع سریع آن شود. برای جلوگیری از تجمع یخ ، ایده خوبی است که دماسنج فریزرهای خود را بررسی کنید. دمای فریزر شما باید روی -18 درجه تنظیم شود. برای مراقبت از این ، دماسنج را داخل فریزر نگه دارید و دما را هر ماه بررسی کنید.

·        درب را سریع ببندید

وقتی بیشتر اوقات وارد فریزر خود می شوید نمی دانید که کجاست ، به این معنی که درب بسیار بیشتر از آنچه باید باز بماند. اگر فریزر خود را با برچسب مرتب کنید ، به راحتی می توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید ، که با باز شدن در فریزر زمان را کوتاه می کند.

نحوه رفع برفک فریزر

همچنین باید برای بررسی مهر و موم درب فریزر خود وقت بگذارید. هنگام بسته شدن درب فریزر شما باید یک مهر و موم محکم ایجاد کند ، اما اگر مهر و موم شکسته باشد ممکن است اجازه دهد هوای گرم به داخل و خارج از فریزر جریان یابد. این هوا باعث می شود که یخ به سرعت در فریزر شما جمع شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که غذای داخل فریزر مانع بسته شدن درب نمی شود و همچنین مناطق سرد اطراف یخچال خود را که ممکن است فضایی وجود داشته باشد ، بررسی کنید.

باز ماندن درها یک مشکل رایج در بسیاری از خانه ها است که منجر به ایجاد فناوری معروف ارام بند درب شد. درهای فریزر با این ویژگی هنگامی که در زاویه 20 درجه قرار بگیرند به طور خودکار و نرم بسته می شوند. این بدان معناست که هرگز نگران این نباشید که آیا درب فریزر را به درستی بسته اید یا خیر.

ذخیره بیش از حد مواد غذایی

هوای بیشتر در فریزر شما می تواند به معنی تجمع بیشتر یخ باشد. یخچال هایی که مملو از غذا هستند معمولاً نسبت به یخ های خالی یخ کندتر تشکیل می دهند. هر زمان که می توانید فریزر خود را به خوبی ذخیره کنید تا مقدار فضای خالی را کاهش دهید. در عین حال اطمینان حاصل کنید که غذایی که در فریزر ذخیره می کنید برای مدت طولانی در آنجا نباشد. نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در فریزر می تواند باعث سوختگی فریزر شود. در صورت حذف مواد غذایی که برای مدتی ذخیره شده اند ، رطوبت یخ بیشتری ایجاد می کند و از یخ زدگی و یخ جلوگیری می کند.

نحوه رفع برفک فریزر

راهنمای یخ زدایی دستی یخچال خود

  • فریزر را خاموش کنید.
  • منطقه اطراف را آماده کنید.
  • همه مواد غذایی را بردارید همه کشوها و غیره را بردارید.
  • صبر کنید تا یخ ها آب شوند.
  • فریزر خود را تمیز کنید.
  • فریزر را خشک کنید.
  • دوباره آن را روشن کنید.
  • هر غذایی را که می توانید دوباره فریز کنید ذخیره کنید.

 

فناوری بدون برفک

فناوری امروز، به ما فناوری بدون برفک داده است که از تجمع یخ در فریزر شما جلوگیری می‌کند.، به این معنی که نیازی به یخ‌زدایی دستی فریزر خود ندارید. فناوری بدون برفک این اطمینان را حاصل می‌کند که دیگر مجبور نخواهید شد یخچال خود را به صورت دستی یخ‌زدایی کنید. این فناوری این کار را با گردش مداوم هوای خنک در اطراف دستگاه انجام می‌دهد که از ایجاد رطوبت روی دیوارهای کابینت جلوگیری می‌کند. همچنین با جلوگیری از سوختگی‌های ناخوشایند فریزر، غذای یخ‌زده شما را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می دارد که در صورت قرار گرفتن بیش از حد غذا در معرض اکسیژن اتفاق می‌افتد.

 

برای دانستن مطالبی بیشتر در این زمینه، می‌توانید مقاله علت گرم شدن قسمت فریزر یخچال، را مطالعه کنید.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار