دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
باران کوثری و ستاره پسیانی در فیلم کوتاه «آوانتاژ» به ایفای نقش پرداخته‌اند که به مناسبت روز ملی سینما به صورت آنلاین منتشر شده است.

 

به گزارش آوای خزر، فیلم کوتاه «آوانتاژ» به کارگردانی علی احمدزاده و با بازی باران کوثری، ستاره پسیانی و مهرداد صدیقیان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و مرحوم پیمان ابدی امور جلوه‌های ویژه این فیلم را انجام داده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: گاهی فکر می کنیم اگر قبل از مرگ یک فرصت کوچولو بهمون داده می شد، کجا می رفتیم و به سراغ چه کسی. قصه فیلم با تصادفی شروع می شود که کتی و ندا بعد از این تصادف در شرایطی غیر واقعی فرصتی پیدا می کنند که کاری انجام بدهند و یا کسی رو ببینند.

«آوانتاژ» چهارمین فیلم «علی احمدزاده» بعد از۲ فیلم کوتاه «یکی می خواد منو بکشه» و «آچمز» و مستندی درباره «رخشان بنی اعتماد» و «روسری آبی» است.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علی احمدزاده، بازیگران: باران کوثری، مهرداد صدیقیان و ستاره پسیانی، مشاور فیلم نامه: نازنین فراهانی، تصویربردار: هومن بهمنش، صدابردارو صداگذار: امین میرشکاری، موسیقی: آریا میرشکاری، طراح صحنه و لباس: مهدی احمدی، تدوین: امیر حسین حیدری، جلوه های ویژه: پیمان ابدی، مدیر تولید: رضا عاطفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرعزیزی، گریم: سارا یوسفی، عکاس: هومن خویی، گروه کارگردانی: فرزاد ناصح، سیاوش رضایی، دستیار صدا: ارژنگ شاهرخ شاهی، گروه تصویربرداری: روزبه رایگان، محمد خمیس آبادی، علی مقدم، سجاد حیدری، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار