دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
ورزشی/
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آخرین بازی معوقه خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم النصر عربستان می‌رود.

ذوب آهن ایران - النصر عربستان؛ صدرنشینی در آخرین مسابقه؟

به گزارش آوای خزر، ذوب آهن برای انجام بازی با تیم النصر عربستان مجبور شد دو بار به سفر خارجی برود آن هم در حالیکه ذوب آهن میزبان این مسابقه است! سبزپوشان اصفهانی اولین بار به عراق سفر کردند و منتظر برگزاری مسابقه بودند که AFC اعلام کرد مسابقه به دلایل امنیتی لغو شده آن هم در شرایطی که النصر عربستان اصلا به سوی عراق پرواز نکرده بود!

به هر حال ذوبی‌ها مجبور شدند این مرتبه به قطر سفر کنند تا این بازی معوقه را انجام بدهند. صعود سبزپوشان ایرانی و النصر عربستان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان قطعی است با این حال دو تیم برای صدرنشینی رقابت می‌کنند. صدرنشین این گروه به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت و تیم دوم باید مقابل الوحده امارات به میدان برود.

ذوب آهن در این فصل با بازگشت‌های طلایی توانست شرایط خوبی برای خود و فوتبال ایران رقم بزند و اکنون تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان است. ذوب آهن بعد از این مسابقه به تعطیلات خواهد رفت و مسابقه مرحله یک هشتم نهایی نیز در مردادماه آغاز می‌شود.  ذوب آهن در این مسابقه اوساگونا و میلاد فخرالدینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. اوساگونا را می‌توان مروارید سیاه ذوب آهن نامید که گل‌های حساسی برای این تیم زده است.

به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان فصل آینده هم سرمربی ذوب آهن باشد و به همین دلیل این تیم برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعا تلاش می‌کند که با جذب نفرات جدید بهتر و قدرتمندتر شود.

مسابقه ذوب آهن همزمان با مسابقه پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی شده و به همین دلیل این بازی حساس ذوب آهن احتمالا کمتر مورد توجه قرار خواهد گرفت هرچند از نظر نتیجه برای فوتبال مان می‌تواند اهمیت فراوانی داشته باشد./فارس

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: