دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
رییس سازمان عمران شهرداری ساری خبر داد:
توزیع ۲۱۵۰ تن آسفالتِ و فراورد‌های تولیدی سازمان عمران شهرداری ساری ماه گذشته
رییس سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران از توزیع ۲۱۵۰ تن آسفالتِ فراورد‌های تولیدی این سازمان طی ماه گذشته در مناطق مختلف شهر خبر داد
به گزارش آوای خزربه نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، پیام ایمانی رییس سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران از توزیع ۲۱۵۰ تن آسفالتِ فراورد‌های تولیدی این سازمان طی ماه گذشته در مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت: عملیات آسفالت در ۲۷ خیابان و کوچه با رویکرد توزیع متوازن خدمات طی یک ماه گذشته اجرایی شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، پیش بینی می‌شود طی روز‌های آینده ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر ساری آسفالت شود.

ایمانی با اشاره به انسجام بالای تیم‌های عملیاتی سازمان عمران در گسترش بهسازی راه‌های ارتباطی شهر ساری، افزود: این سازمان طی یک ماه گذشته با استفاده از ماشین آلات راهسازی و احیاء برخی از تجهیزات نیمه مستهلک، توانست در ۶۳ معبر عملیات زیرساختی را در ۲ بخش زیرسازی و روسازی به انجام برساند و محلات هدف در نوبت برای انجام آسفالت قرار دارند.

وی تصریح کرد: طرح مناسب سازی معابر شهری با عملیات پیاده روسازی در خیابان فرهنگ، خیابان قارن و کوی دخانیات همراه بوده و این عملیات عمرانی در میدان امام (ره) به اتمام رسیده و نکته حائز اهمیت، استفاده ۱۰۰ درصدی سازمان عمران از مصنوعات بتنی تولیدی این سازمان برای ارائه این طرح‌ها بوده است.

ایمانی خاطرنشان کرد: سازمان عمران در بخش پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی به پیشرفت مطلوب در اجرای کانال کوچه نرگس ۶ رسیده و این عملیات در ضلع شرقی بلوار کشاورز در کوچه امام حسن عسگری در محله آهی دشت مراحل تکمیلی خود را می‌گذراند؛ ضمن اینکه احداث آبراه بتنی کوچه شهید فهمیده ۶۱ به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان عمران از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و جواد طالبی شهردار مرکز مازندران قدردانی کرده و یادآوری کرد: طرح‌هایی همچون همسان سازی قبور آرامستان، ساماندهی مسیر حد فاصل پل شهید رنجبر تا پل شهید نوری، محوطه سازی سازمان مدیریت مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری، احداث ایستگاه پلیس و اجرای بوستان نیک مهر از دیگر فعالیت‌های روزانه این سازمان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار