دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور خبرداد
افتتاح ۲۰ پروژه بنیاد مسکن مازندران در فجر۱۴۰۰
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور گفت: به مناسبت دهه فجر، ۲۰ پروژه حوزه بنیاد مسکن انقلاب در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، فرهاد باقرپور امروز سه‌شنبه در سفر به مازندران و پس از بازدید از چند پروژه عمرانی، نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همکاران ایشان در این اداره‌کل داشت.
 
او در حاشیه این نشست و در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: امروز از پروژه‌های دو شهرستان نور و رامسر بازدید کردیم و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم.

باقرپور با بیان اینکه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۰ پروژه به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مازندران افتتاح می‌شود، افزود: بیشتر پروژه‌ها در بخش طرح هادی است، سپس زیرسازی، جدول‌گذاری در روستا‌ها و احداث پل و آسفالت روستاهاست.
 
افتتاح ۲۰ پروژه بنیاد مسکن در مازندران به مناسبت دهه فجر
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور، بیان کرد: ۸۷۰ مسکن شهری در حال احداث داریم که ۵۷۰ واحد از محل طرح اقدام مسکن ملی در حال انجام است.

باقرپور ادامه داد: در حال حاضر ۸ هزار سهمیه مسکن روستایی برای مازندران در نظر گرفته شده است که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آن تاکنون به بانک معرفی شده‌اند و بقیه را نیز آمادگی داریم تا با مراجعه مردم در شهر‌های زیر ۲۰ هزار جمعیت و روستا‌ها، این متقاضیان را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او اعلام کرد: این تسهیلات ۲۰ ساله و به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است.
 
افتتاح ۲۰ پروژه بنیاد مسکن در مازندران به مناسبت دهه فجر
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور با اشاره به وجود ۳ هزار و ۲۰۰ روستا در مازندران بیان کرد: برای ۲ هزار و ۴۵۰ روستای بالای ۲۰ هزار خانوار در استان طرح هادی تدوین و برای یک‌هزار و ۱۲۹ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.

باقرپور تصریح کرد: علت اجرانشدن طرح هادی، عدم تأمین اعتبارات است که قطعا با اختصاص آن، نسبت به آغاز طرح‌ها اقدام می‌شود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا پروژه‌های مشارکتی در طرح هادی هم دارید و همچنین برای تعریض چه کمکی برای روستاییان و مالکان در شهر‌های زیر ۲۰ هزار جمعیت دارید، بیان کرد: اگر روستا‌ها در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر باشد در حد روان‌سازی معابر کار‌ها انجام می‌گیرد و اگر مشارکت‌ها را داشته باشیم، کار با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
 
افتتاح ۲۰ پروژه بنیاد مسکن در مازندران به مناسبت دهه فجر
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور گفت: اگر در بحث تعریض، ۷۰ درصد ملک مورد نظر باید برای این منظور در طرح هادی تخریب شود و در واقع عقب‌نشینی صورت بگیرد، بنیاد مسکن تسهیلاتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
 
به گزارش خبرنگار ما، در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات آقای سلیمانی معاون پشتیبانی سابق اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران تقدیر، و سیدضابط باقری به‌عنوان معاون پشتیبانی جدید منصوب و حکم انتصاب ایشان تقدیم شد.
 

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار