دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
پیتر تیل، یکی از باسابقه‌ترین اعضای هیات مدیره متا (فیسبوک)، قصد دارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

به گزارش آوای خزر و به نقل از نیویورک تایمز، فردی با آگاهی از برنامه تیل که نخواست نامش فاش شود، گفت که تیل ۵۴ ساله می‌خواهد بر روی تأثیرگذاری بر انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر تمرکز کند.

این شخص گفت که تیل انتخابات میان‌دوره‌ای را برای تغییر جهت کشور بسیار مهم می‌بیند و از نامزدهایی حمایت می‌کند که از دستور کار رییس‌جمهوری پیشین یعنی دونالد ترامپ حمایت می‌کنند.

طی سال گذشته، تیل که دارایی خالص او ۲.۶ میلیارد دلار توسط فوربز تخمین زده شده، به یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه تبدیل شده است.

تیل از سال ۲۰۰۵ در هیات مدیره متا بوده است، زمانی که فیسبوک یک استارت‌آپ کوچک محسوب می‌شد و او یکی از اولین سرمایه‌گذاران نهادی آن بود. اما بررسی موقعیت تیل در هیات مدیره به طور پیوسته افزایش یافته است، زیرا شرکت درگیر جنجال‌های سیاسی از جمله ممانعت از ورود ترامپ به این پلتفرم شده و این سرمایه‌دار هم از لحاظ سیاسی فعال‌تر شده است.

خروج تیل به این معنی است که متا، برجسته‌ترین صدای محافظه کار هیات مدیره خود را از دست می‌دهد. هیات مدیره در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی بوده است، زیرا بسیاری از اعضا، آن را ترک کرده‌اند و اغلب با کارآفرینان سیلیکون‌ولی جایگزین شده‌اند.

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «پیتر یکی از اعضای ارزشمند هیات مدیره ما بوده است و من عمیقا به خاطر همه کارهایی که برای شرکت ما انجام داده، قدردان او هستم. پیتر واقعا یک متفکر اصلی است که می‌توانید سخت‌ترین مشکلات خود را بیاورید و پیشنهادات اصلی را دریافت کنید.»

بیشتر بخوانید:

  • تهدید متا | اینستاگرام و فیسبوک اروپا را ترک خواهند کرد

در بیانیه‌ای در روز دوشنبه، تیل هم گفت: «کار کردن با یکی از کارآفرینان بزرگ زمان ما یک افتخار بوده است. هوش، انرژی و وظیفه‌شناسی مارک زاکربرگ فوق‌العاده است. استعدادهای او به خوبی به متا خدمت خواهد کرد، زیرا او شرکت را به عصر جدیدی هدایت می‌کند.

تیل برای اولین بار ۱۸ سال پیش با زاکربرگ ملاقات کرد؛ زمانی که او ۵۰۰ هزار دلار سرمایه برای فیسبوک به این کارآفرین داد و ارزش شرکت را به ۴.۹ میلیون دلار رساند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها